Hotliner advies..

Hallo mede model zwevers,

al een tijdje ben ik op zoek naar iets ''meer''. Ik bedoel een zwever waar ik ook eens gek mee kan doen, dus hard omhoog, hard omlaag, loopings en rollen.

Na een hele tijd zoeken op het net heb ik verschillende ''Hotliners'' gevonden die dit kunnen.

Mijn vraag is wat jullie advies is om aan te schaffen ?? Ik heb genoeg ervaring met gewone zwevers maar niet met de snellere, sommigen onder jullie vast wel :cool:.

Ik zoek iets van rond de 3 meter spanwijdte, het liefst ''ready to fly'' of ''almost ready to fly''.

Alvast bedankt voor de moeite !!

Groet'n,

Paul.

Hallo Paul,

Hoeveel haast heb je?
Kom anders 25 spetember eens kijken bij de laatste NK-F5B wedstrijd in Stompetoren (Alkmaar). Daar zul je diverse soorten hotliners zien vliegen, met uiteenlopende vermogens. Weliswaar allemaal onder de 2mtr, dat wel.

Misschien dat Mark zijn electro F3B Dragon wel mee wil nemen voor een demotje voor je.
..voor als je echt naar de 3mtr wilt.

Groet,
Gerben

Hallo Paul,

Hoeveel haast heb je?
Kom anders 25 spetember eens kijken bij de laatste NK-F5B wedstrijd in Stompetoren (Alkmaar). Daar zul je diverse soorten hotliners zien vliegen, met uiteenlopende vermogens. Weliswaar allemaal onder de 2mtr, dat wel.

Misschien dat Mark zijn electro F3B Dragon wel mee wil nemen voor een demotje voor je.
..voor als je echt naar de 3mtr wilt.

Groet,
Gerben

Hallo Gerben,

dank voor je antwoord. Alkmaar ligt wel heel ver uit de buurt om zomaar even langs te komen dus dat gaat niet lukken vrees ik..

Heb even gegoogeld op de Dragon en dat is wat ik bedoel, goede tip!

En........ niet meer mensen met advies ???

Groet'n,

Paul.

Je zou ook kunnen kijken naar de Backfire of de Spider E (2.54mtr).

En voor wat betreft de afstand: ach, wil je wat dan moet je wat zeg ik altijd maar. Volgend weekeind zitten we in Bad Brückenau voor de F5B, das 550km hiervandaan.
Iets kopen wat misschien toch niet helemaal was wat je dacht vanaf een Internetplaatje of advies is duurder en kost je meer tijd. Zo denk ik erover.

Groet,
Gerben

Ik heb nog een dogan van valenta liggen (f3b) servo's zitten erin ontvanger erin plaatsen en vliegen.

Het is een volledig glasvezel toestel,schijnt snel te zijn ,span is 2,80m

Ik verkoop haar omdat ze te snel is om mee te leren.

€250 mag je haar hebben,lijkt het je wat laat het dan even weten,als jij iets leuks hebt voor me is inruil bespreekbaar.

groetjes

Back