Gammapooka 29 okt 2005 #1 http://www.verwijderd.nl Had hem niet kunnen ontdekken de link op dit forum, dus post ik hem even
michiel b 30 okt 2005 #3 Doordat ik de titel al gelezen had, wist ik eigenlijk wat zou komen. Maar toch schrok ik nog behoorlijk om eerlijk te zijn.... Vind er niks grappigs aan (of dit filmpje nou echt is of niet. Het zal vast wel eens in het echt gebeurt zijn.... )
Doordat ik de titel al gelezen had, wist ik eigenlijk wat zou komen. Maar toch schrok ik nog behoorlijk om eerlijk te zijn.... Vind er niks grappigs aan (of dit filmpje nou echt is of niet. Het zal vast wel eens in het echt gebeurt zijn.... )
J Jasper van Ittersum Guest 30 okt 2005 #5 Ouch, de spetters vliegen in het rond Vraag me af of het filmpje echt is?
M melly Guest 30 okt 2005 #6 lol..nee...die is echt niet echt idd. beetje macabere humor..maar wel leuk gedaan
laurens Forum veteraan 30 okt 2005 #8 Helemaal nep, een hand hak je nooit zo mooi gesneden af. Hij staat al in het heli forum.
M mitch-L Guest 30 okt 2005 #9 Stel dat het echt zou gebeuren Dan ben je niet gelukkig! Volgende tip SPRING NIET BIJ EEN HELI! grtz mitch
Stel dat het echt zou gebeuren Dan ben je niet gelukkig! Volgende tip SPRING NIET BIJ EEN HELI! grtz mitch
Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan 30 okt 2005 #10 niet echt en geen plaats voor op een modelbouwforum.