Hout vs schuim

Haha! Neeehhhhh de dam is van het hek! Het is hier schuim vs hout!
hard tegen... uhhh...
Bommen en granaten! :confused::D

Arggghhhh... begin nu niet met 3D hè? Ook al weer zo een open universum in de ruimte!
Het nieuwe walhola in de modelbouw!
Was er in Friesland niet een proef van een 1:1 jacht uit schuim, dat 3D gefreest werd, en daarna gelamineerd?
Ging nog om een joekel van een jacht ook... gut... ook al weer 10 jaar gelee!

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Cnn
Er is toch niet iets tegen een lekker (eventueel stuk) vliegen van een stuk schuim...
En een mooie vlieger (zelf) knutselen, van wat dan ook?

• Like
ik ben kamp alles, ik vind 't allemaal geweldig. toevallig kwam vandaag de postbode een aantal platen foamboard brengen om een mighty mini mustang van te bouwen.

de postbode kwam eveneens een pakket balsa en triplex brengen voor een nog niet nader te noemen project.

• Like
Ik ga stoppen met deze flauwekul discussie
Het afzeiken komt me de strot uit, ik word kotsbeu van mn eigen opmerkingen
Alle posts in dit topic niet serieus nemen mensen, het is maar een geintje en was een manier om de zeikopmerkingen van een forumlid op een humoristische manier te vergeten,
ik doe dat liever met een humoristische draai eraan dan met frustratie en kwaaigheid :D

Ik zal mn profiel info ook weer even herstellen :yes:

• Like
Ik ga stoppen met deze flauwekul discussie
Het afzeiken komt me de strot uit, ik word kotsbeu van mn eigen opmerkingen
Alle posts in dit topic niet serieus nemen mensen, het is maar een geintje en was een manier om de zeikopmerkingen van een forumlid op een humoristische manier te vergeten,
ik doe dat liever met een humoristische draai eraan dan met frustratie en kwaaigheid :D

Ik zal mn profiel info ook weer even herstellen
Gelukkig heb je het zelf door[emoji1787]
Scheelt weer

ik heb allerlei materialen geprobeerd met de 3D printer. Waar de printer ENORM goed in is, is het makkelijk maken van complexe vormen. Daarom bij uitstek geschikt voor het maken van mallen om vervolgens een vliegtuig te bouwen uit composiet a lá ramyrc.

tenor.gif

may2jkrd7DkcVLut2BCxtXqJgYvZLFfxhRTngNWk6fMpc9MbhDhNcoxTpIceRtk8nAdREVPG4e1i0en77i8OTmYceUEPLvdzUaTvt0jvCcsywPf8As108gmkTDlFmcbFJ5P-CInGxZThuXk5UObN89D30nzzLqMostZfKPYwmU-2RvTl4fMMeKmxF9iguzbnJ7LPJJGtdtaV8M-ocjo7-reTuEQHuQ3sQbmXZUIBC7x-fgSQiO_M-hMM2eGKBfR9L3tKJv2xrxjM41q5fN2jHVlv45sDIm5RZeQt7Wn2vX0ZUoCGKo9LlYDfF7AWYlucLDugWquS4s8McqzefTbeUIx5HAznwjPMeMGfeLe4aXsV66gahlLlVIF1-fl1fHLHD5aPiKjGratsoY0WPDHXXhYkg68KHciH7p6-IbiCcD7gdUHWETPHtsOKPmNIQqeUomreyfx4Cro3QbTLWXNJYaGmrlFczgWxmHh9gEUWerK45DnuCyJysOJat5fcX6O32UIM_phVR-BW1uCCUx4UtGI9IeCMlERF5L6mZZtWPHTsU7vZY9c3u1GTGWT-eFLIoYOeEr1grJBHC_jMHLSw8gmSrqaeuX1ONNUD2BNnYdVkc3QKMvcgieA1BCQB8ehsGmN9XNkyta8xXY3ijaXu5YCJU20aenEpkzEm9LgqI4MGpdoRta5XMlmtzKyy_Q=w690-h919-no

ga maar plakken @Cnn

Die klapper herinner ik me nog...

Effe kèke of we de draad van Wil kunnen overlappen in aantallen bijdragen!
Wie pitched er verder?

Pssst! Niet verklappen... heb een modelbootje uit schuimkern! Wel gelamineerd...
Dus de kasteeldeur van het Muiderslot is niet meer veilig...

Back