Hovercraft subforum ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb even zitten zoeken, maar ik vond geen forum waar een plekje is ingeruimd voor Hovercrafts.

Is dat wel een mogelijkheid ? Ik zit nu af en toe in een engels forum daarvoor maar zou graag kennis delen met ollanders :-)

Thomas

Ik vond 57 discussies met 'hovercraft' in de titel. Ik denk niet dat bij die geringe hoeveelheid een apart subforum zinvol is. De meeste discussies stonden in het 'algemeen scheepsbouw' subforum.
Welk Engels forum heb je gevonden?

Welk Engels forum heb je gevonden?

Ik zit nu ook af en toe op het RC-Hovercraft forum: RC Hovercrafts :: Index

Het is geassocieerd met de Engelse Hovercraft postorderwinkel rc-hovercraft. Zoals je ziet zijn de subfora daar goed verdeeld over de verstchillende aspecten rondom de techniek van de (model) Hovercraft.

En op de site van Mark Porter zie ik ook een aantal fraaie hollandse constructies dus ik dacht ... misschien is er animo, maar blijft men weg omdat er geen speciaal sub is hier.

Gelukkig kan ik ook in electro redelijk terecht met mijn algemene dingetjes :-), maar uitwijken naar de engelse site is wel nodig af en toe tijdens mijn project:
http://www.xs4all.nl/~imxtreme/RCmodels/Griffon/Griffon.htm

En zoals je ziet ben ik uit ellende mijn projectverslag ook maar in het engels aan het vastleggen :-(

Thomas

Laatst bewerkt:
Deze discussie is al een aantal keren gevoerd hier.
Zoals Ron al zegt: er zijn 57 draadjes met iets over hovercrafts er in.
Da's vrij weinig.

Toen ik nog moderator was (hoor, opa spreekt) is er besloten geen apart hovercraft-subforum te openen omdat het vaargedeelte nóg verder versnipperd raakt. Of het vlieggedeelte natuurlijk, want sommige mensen steggelen nog steeds of een hovercraft vliegt of vaart.
Maar goed, niemand houdt je tegen om een PBtje naar een mod of naar Robert te sturen met het voorstel.
Tijden veranderen, dus...

Het is een voertuig voor over land en water, echter, een amfibievoertuig beweegt zich voort over land, een hovercraft over lucht.

Ik heb ook een amfibie, een moeras schildpad :-D hij zwemt door het water en loopt (als je het lopen kunt noemen) op land.

Zoals Roel aangeeft hebben we destijds bewust geen plekje ingeruimd voor hovercrafts op het forum. Je kan wel bezig blijven om aparte secties te maken, maar de overzichtelijkheid wordt er niet beter op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back