Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ploegie,zijn gewoon antenne rietjes,krijg je volgens mij bij iedere modelbouwzaak,doe nou stukje brandstofslang door het frame en daar het rietje in,breken ze niet zo vlug..
Succes met de maiden,ben benieuwt na je vid..
sorry @devil31, ik zag dat je een geel en geen zwarte sleef om je antenne hebt. ik heb het met een koolstofbuisje vast gezet.
ready for maiden. voor een beginner moet ik nog wat settings veranderen in baseflight voordat ik het ga proberen?
Vrienden van flip.. Zijn er nog goede settings die ik kan overnemen voor mijn naze..
Ik zou hem wat sneller willen laten draaien om zijn as.. Hoe werkt dat en hoe en waar kan ik dat terug vinden? Misschien kan iemand mij helpen?
Vrienden van flip.. Zijn er nog goede settings die ik kan overnemen voor mijn naze..
Ik zou hem wat sneller willen laten draaien om zijn as.. Hoe werkt dat en hoe en waar kan ik dat terug vinden? Misschien kan iemand mij helpen?