Dat is nu eens een goeie vraag, hopelijk komt er een heldere uitleg want ik overweeg ook een pleti. Feit is dat er maar zeer sumiere informatie te vinden is over deze motoren.
De 220/37/a1 lijkt nog altijd de beste keus. in p4 versie voor 4s resp p6 voor 6s laatste is 3000KV.
Nu heb je ook de 220/42 A1 P4 7:1 deze is voor 4s en eventueel 5s bij voorzichtig gebruik.
Ik heb hun gisteren een mail gedaan met de vraag of ze nog zwaardere motoren hebben voor 6s, omdat ik liever nog wat reserve wil tegen overhitting. Max 2 seconde inschakelen is niet altijd gemakkelijk :twisted: en omdat ik ook wel met een 'zwaarder' vliegtuig vlieg.
Je ziet natuurlijk ook de trend om lichtere motoren te gaan gebruiken zoals de HP 220/33 A1 P4 7:1 maar dit is volgens mij enkel geschikt voor de nieuwste iele en lichte vliegtuigen zoals de go one 6 en avionic b10 en enkele andere die je gewoon niet kan kopen.
Groeten Val
De 220/37/a1 lijkt nog altijd de beste keus. in p4 versie voor 4s resp p6 voor 6s laatste is 3000KV.
Nu heb je ook de 220/42 A1 P4 7:1 deze is voor 4s en eventueel 5s bij voorzichtig gebruik.
Ik heb hun gisteren een mail gedaan met de vraag of ze nog zwaardere motoren hebben voor 6s, omdat ik liever nog wat reserve wil tegen overhitting. Max 2 seconde inschakelen is niet altijd gemakkelijk :twisted: en omdat ik ook wel met een 'zwaarder' vliegtuig vlieg.
Je ziet natuurlijk ook de trend om lichtere motoren te gaan gebruiken zoals de HP 220/33 A1 P4 7:1 maar dit is volgens mij enkel geschikt voor de nieuwste iele en lichte vliegtuigen zoals de go one 6 en avionic b10 en enkele andere die je gewoon niet kan kopen.
Groeten Val