hpi apache sc flux snelheidsprobleem

mijn hpi apache gaat soms heel snel maar na enkele seconden merk ik een duidelijke vertraging en soms stopt hij zelfs om er dan na enkele seconden wachten weer vandoor te gaan....heel vreemd

zou het aan de batterijen liggen of zou het eerder een ESC probleem kunnen zijn?
iemand die er ervaring mee heeft?

ik hoor het graag!
alvast bedankt
tom

heb ik ook bekeken en gecontroleerd maar geen slechte contacten gevonden....
hoe heb je dit gecontroleerd ?, een draadbreuk kan je ,vaak, niet aan de buitenzijde zien .

Ik zou eerst even nagaan mbt de gebruikte accu's:

Zijn het Lipo of NImh cellen?
Hoe wordt er geladen ?, gebalanceerd in geval van Lipo, en welke spanning hebben de cellen na laden ?
Hoe oud zijn de accu's?
LVC gebruikt bij Lipo?, zoja welke "afslag spanning"

zo maar een paar vragen , dan nog :

welke zender set en welke frequentie wordt er gebruikt ?, zender voorzien van verse batterijen ?

De ESC :

Staat in gesteld op ?......gebruik met Lipo's of NimH ? , ect

Dus even roepen en antwoord verwachten gaat niet , te veel variable waarmee dit kan gebeuren .
graag wat meer info en wat jezelf al heb onderzocht .....

hoe heb je dit gecontroleerd ?, een draadbreuk kan je ,vaak, niet aan de buitenzijde zien .

Ik zou eerst even nagaan mbt de gebruikte accu's:

Zijn het Lipo of NImh cellen?
Hoe wordt er geladen ?, gebalanceerd in geval van Lipo, en welke spanning hebben de cellen na laden ?
Hoe oud zijn de accu's?
LVC gebruikt bij Lipo?, zoja welke "afslag spanning"

zo maar een paar vragen , dan nog :

welke zender set en welke frequentie wordt er gebruikt ?, zender voorzien van verse batterijen ?

De ESC :

Staat in gesteld op ?......gebruik met Lipo's of NimH ? , ect

Dus even roepen en antwoord verwachten gaat niet , te veel variable waarmee dit kan gebeuren .
graag wat meer info en wat jezelf al heb onderzocht .....

hallo Rob,

bedankt voor je antwoord....ik weet dat het niet simpel is om zomaar even dé oplossing te geven, maar ik kan het hier maar vragen hé (en ik roep niet hoor)

ik vrees dat mijn lipo's het niet echt meer aankunnen en zal 2 nieuwe kopen, hopelijk is het probleem dan verholpen....(ik hou jullie op de hoogte)

Back