HPI Baja 5SC 4x4 brushless!

HPI Baja 5SC 4x4 brushless
Ik ben heel erg benieuwd hoe het er onder de body uitziet op overal vind je discussies maar echte info is nog niet te vinden!!
Zoda je meer info hebt kunnen vinden horen we het graag!!!

314829_10150311266692487_145978592486_7943669_555847555_n.jpg

304336_10150312577492487_145978592486_7951909_471307380_n.jpg

294515_10150312576977487_145978592486_7951908_1464559626_n.jpg

Filmpje niet de beste kwaliteid!!:
Hostile BajaFest Pit Pass recorded live on 9/10/11 at 12:11 PM EDT, RPI Racing Large Scale Electric 4x4 HPIBajaForum on USTREAM. Racing

Laatst bewerkt door een moderator:
Best wel grappig om te zien dat alle huidige baja bezitters zwaar teleurgesteld zijn dat het een electro versie geworden is. Ze gaan zich massaal op de nieuwe Losi storten.

Ja maar wanneer er meer bekend is over de auto houd het daar op wat bijna alle bigscale rijders willen geen lipo's in hun wagen en al helemaal geen electro motor!

Vandaar hier een topic in electro offroad

Laatst bewerkt door een moderator:
ik verwacht dat het gewoon een Savage 5T in een nieuw jasje is. (en dan als flux uitvoering ipv nitro.) Niet echt wat nieuws zeg maar.
Echter zou die opbouw wel voor een lichtere auto zorgen, en zou je er dus gekker mee moeten kunnen doen als met een gewone bigscale. (waar ik dus echt wel een voorstander van ben.)
Ben iig wel benieuwt als deze uit is. (en de Losi 4x4 5ive ook uiteraard! :mrgreen:

ff een copy/paste van een ander forum:
'I was at the Hostile event.
I also know it is a extended savage.
It has a Castle MMM
Also a castle 1717 motor with smooth can Hpi style.

Official release at I Hobby in October.
'

ofwel, 't is een Savage 5t Flux. :) maargoed, de Savage is stevig en heeft een leuke wegligging (passend bij een SC) dus het zal me in ieder geval benieuwen.
Alleen zal die niet zo gek veel meer mogen kosten als een Savage Flux vind ik, anders gaat die net zo floppen als de originele Savage 5T

Om eerlijk te zijn, ik snap niet wat iedereen nu te mosteren heeft dat het niet innovatief is. de Savage heeft zich in de loopt der jaren toch echt wel door ontwikkeld, en is nu toch wel in een aardig stadium dat die redelijk tot best wel onverwoestbaar is.
waarom zouden ze dan in godsnaam een mooi rijdend chassis wat extreem rijgedrag stand kan houden niet gebruiken maar met iets nieuws komen?

Kijk nu eens naar buggies en truggies, daar zit ook geen innovatie in. sorry, mit je een servo die over anders neer word gelegd zodat die 1mm lager legedt kan word niet onder innovaties rekend uiteraard. ;)

Nieuw is lang niet altijd beter. en om eerlijk te zijn, ben wel blij dat ze het zo doen. maar zoals gezeft, dan moet de prijs er wel naar zijn. want met grotere series zou het eindproduct goedkoper moeten zijn.

Er is weinig innovatie in de RC. Alles is al eens eerder gedaan is en wat nieuw is is meestal een fractie anders dan het origineel. Traxxas heeft nog wel eens leuke dingetjes maar in veel gevallen is het ook niet alles en dan komt een HPI, AE of Losi en die verbeteren dat dan weer. Zo gaat dat en daar is niks mis mee natuurlijk.
Een 1/5 met 4x4 aandrijving en BL aangedreven is er nog niet. Dus dat is "innovatie" een logsich stapje sinds de Short Course hype. Vind het nog gek dat het zo lang geduurd heeft...

Back