K
Kenyaman
Guest
Beste MBF`ers,
Ik ben van plan om een elektro auto aan te gaan schaffen. Ik ben altijd bezig geweest met nitro maar mij lijkt het ook zeer leuk om een eltro auto`tje te hebben. Nou was ik aan het rondzoeken en mijn budget is niet al te groot.
Dit waren mijn opties:
-De HPI Blitz
of de
-Kyosho Ultima SC (short course)
Nou was ik er van plan er mee te gaan bashen, nouja jumpen, want ik weet niet maar mijn gevoel zegt dat je met elektro eerder en makkelijker jumpt.
Nouja,
maar ik heb gelezen dat de kyosho ultima sc niet zo sterk is maar die is wel sneller.
De HPI blitz heb ik geen klachten over gehoord. Mijn plan was, als ik de blitz koop, om dan die misschien na een tijdje te upgraden met een brushless motor. Hij is brushless ready dusja. Maar ik heb ook gelezen op mbf dat de hpi blitz een slechte diff heeft.
Maar ik kan niet kiezen welke ik moet gaan halen.
HPI Blitz
+sterker
-langzamer maar dat is niet een goed probleem aangezien hij brushless ready is.
Kyosho Ultima SC
+sneller
-niet zo sterk
Ik hoop dat jullie mij goed advies kunnen geven.
Met vriendelijke groet Keanu
Ik ben van plan om een elektro auto aan te gaan schaffen. Ik ben altijd bezig geweest met nitro maar mij lijkt het ook zeer leuk om een eltro auto`tje te hebben. Nou was ik aan het rondzoeken en mijn budget is niet al te groot.
Dit waren mijn opties:
-De HPI Blitz
of de
-Kyosho Ultima SC (short course)
Nou was ik er van plan er mee te gaan bashen, nouja jumpen, want ik weet niet maar mijn gevoel zegt dat je met elektro eerder en makkelijker jumpt.
Nouja,
maar ik heb gelezen dat de kyosho ultima sc niet zo sterk is maar die is wel sneller.
De HPI blitz heb ik geen klachten over gehoord. Mijn plan was, als ik de blitz koop, om dan die misschien na een tijdje te upgraden met een brushless motor. Hij is brushless ready dusja. Maar ik heb ook gelezen op mbf dat de hpi blitz een slechte diff heeft.
Maar ik kan niet kiezen welke ik moet gaan halen.
HPI Blitz
+sterker
-langzamer maar dat is niet een goed probleem aangezien hij brushless ready is.
Kyosho Ultima SC
+sneller
-niet zo sterk
Ik hoop dat jullie mij goed advies kunnen geven.
Met vriendelijke groet Keanu