Ondertussen ben ik al een tijdje bezig met rondkijken naar een nitro 4x4 buggy. Ik heb ondertussen al wat ervaring met een on-road 2WD nitro 1/10 maar tegen volgend jaar wil ik een 1/8 off-road aanschaffen.
Mijn voorkeur gaat uit naar HPI off-road en niet naar vb Traxxas omdat ik niet direct hoge snelheden wil rijden maar me wil amuseren op een offroad trackje in de buurt. Ik lees dat de Pulse 4.6 wat overpowered is en hoewel ik hem bloedmooi vind, ga ik toch kiezen voor de HPI Trophy 3.5. Deze is iets budgetvriendelijker en laat nog openingen;
Nu mijn vraag heeft er iemand ervaring met het bestellen in Engeland? Wanneer ik online zou bestellen kom ik aan volgende prijzen:
-Conrad NEDERLAND 379 euro
-PK racing NEDERLAND 365 euro
-RC-design BELGIË 349 euro
-RC speedshop NEDERLAND 335 euro
-Modelsport.co ENGELAND 289 euro www.modelsport.co.uk
Wanneer ik de verzendkosten bekijk kom ik op 15 euro dus dat valt goed mee.
Kleine onderdelen kan je altijd lokaal halen, maar voor een volledige auto vind ik het verschil toch vrij groot.
http://www.modelsport.co.uk/?search=1&search_string=HPI+Trophy+3.5+Buggy+2.4GHz+RTR+&PageNo=1
Wat denken jullie? is dit het risico waard, iemand ervaring met deze verdeler?
Of iemand andere tips voor HPI materiaal?
Om andere discussies te vermijden: 300 euro is mijn budget en daar wil ik een degelijke 1/10 buggy voor.
Shoooot !
Mijn voorkeur gaat uit naar HPI off-road en niet naar vb Traxxas omdat ik niet direct hoge snelheden wil rijden maar me wil amuseren op een offroad trackje in de buurt. Ik lees dat de Pulse 4.6 wat overpowered is en hoewel ik hem bloedmooi vind, ga ik toch kiezen voor de HPI Trophy 3.5. Deze is iets budgetvriendelijker en laat nog openingen;
Nu mijn vraag heeft er iemand ervaring met het bestellen in Engeland? Wanneer ik online zou bestellen kom ik aan volgende prijzen:
-Conrad NEDERLAND 379 euro
-PK racing NEDERLAND 365 euro
-RC-design BELGIË 349 euro
-RC speedshop NEDERLAND 335 euro
-Modelsport.co ENGELAND 289 euro www.modelsport.co.uk
Wanneer ik de verzendkosten bekijk kom ik op 15 euro dus dat valt goed mee.
Kleine onderdelen kan je altijd lokaal halen, maar voor een volledige auto vind ik het verschil toch vrij groot.
http://www.modelsport.co.uk/?search=1&search_string=HPI+Trophy+3.5+Buggy+2.4GHz+RTR+&PageNo=1
Wat denken jullie? is dit het risico waard, iemand ervaring met deze verdeler?
Of iemand andere tips voor HPI materiaal?
Om andere discussies te vermijden: 300 euro is mijn budget en daar wil ik een degelijke 1/10 buggy voor.
Shoooot !
Laatst bewerkt: