Rajeev 19 jun 2011 #1 Hey! Mijn oom heeft een HPI Bullet MT 3.0 en hij wilt zijn velgen spuiten, maar hoe moet hij dit doen? Hij wilt ze zilver spuiten Alvast bedankt. Mvg, Rajeev
Hey! Mijn oom heeft een HPI Bullet MT 3.0 en hij wilt zijn velgen spuiten, maar hoe moet hij dit doen? Hij wilt ze zilver spuiten Alvast bedankt. Mvg, Rajeev
Viper_gts 20 jun 2011 #2 ik zou ze eerst licht opschuren zodat de verf beter "pakt" en dan in dunne lagen spuiten, na een laag of 3 kijken hoe goed de dekking is. Greetz Nils
ik zou ze eerst licht opschuren zodat de verf beter "pakt" en dan in dunne lagen spuiten, na een laag of 3 kijken hoe goed de dekking is. Greetz Nils
Rajeev 21 jun 2011 #3 Viper_gts zei: ik zou ze eerst licht opschuren zodat de verf beter "pakt" en dan in dunne lagen spuiten, na een laag of 3 kijken hoe goed de dekking is. Greetz Nils Klik om te vergroten... En wat voor verf moet ik dan gebruiken? Ik wil zilver metallic gekleurd.
Viper_gts zei: ik zou ze eerst licht opschuren zodat de verf beter "pakt" en dan in dunne lagen spuiten, na een laag of 3 kijken hoe goed de dekking is. Greetz Nils Klik om te vergroten... En wat voor verf moet ik dan gebruiken? Ik wil zilver metallic gekleurd.
pinty 21 jun 2011 #4 loop ff naar jp-modelbouw in Leidschendam. Die heeft zilver verf staan voor verschillende ondergronden.
loop ff naar jp-modelbouw in Leidschendam. Die heeft zilver verf staan voor verschillende ondergronden.