Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb totaal geen verstand van auto's maar dit lijkt me een gyro systeem, wellicht een beetje aangepast voor rijden. Als je eens goedkoop met zoiets wil experimenteren kan je ook een chinees gyrotje kopen.
Een goedkopere variant. iemand die een e-sky gyro verkoopt die aangepast schijnt te zijn voor gebruik in auto's.
Ik heb er 1 besteld, als die binnen is en ik heb hem gemonteerd dan zal ik mijn bevindingen hier plaatsen.
dit is gewoon een vermomde gyro van een merk waar ik effe niet op kom.
alleen plakt hpi er een andere sticker op en verkoopt hem aan 2X de prijs.
ook is dit een zéér onnuttig iets, als je wilt driften met een Rc auto kan je dat het best zelf doen.
het is niet moeilijk en 1000X zo bevredigend als met dat domme en dure kastje wat in de heli wereld héél simpel een gyro heet.
dat heeft er niks mee te maken, je hebt altijd aangepaste banden nodig om te driften maar zo'n box(AKA : gyroscoop) is een gadget waarbij ze naar de minder begaafde drifters toe mikken zodat hun het spul zouden kopen zodat hun driftwerk toch nog op iets lijkt.
oefening baart kunst. als je al begint met zo'n D-box leer je het nooit. En het is geen uitdaging wanneer je zelf in feite geen zak hoeft te doen om mooi te driften. weggegooid geld als je het mij vraagt. En, maar dat mag ik misschien niet zeggen, een beetje zielig om zo'n kastje erin te hangen. Het is gewoon nep! Om het ECHT zelf te kunnen is zoveel mooier.