hpi e firestorm 10t flux

  • Topicstarter Topicstarter ramon-hpi
  • Startdatum Startdatum
nou ik had niks gedaan. de 2 boutjes waar het motortje mee vast zit, die zaten los. dus dat was het probleem.

de golfbaan is naast de zegersloot. aan de zegerbaan.
officieel mag je er helemaal niet op dus het is nog maar afwachtenh tot dat we er afgestuurd wordhen haha:cool:

maar tot die tijd hou ik hem vol gas.
 
Om toekomstige problemen te voorkomen, een tipje; om de paar keer rijden even alle schroeven aantrekken !! Uiteindelijk trilt er toch van alles los ;)
 
dat is idd wel een wijze tip ja.
die moet ik onthouden.

ik dank jullie allen voor deze info,

maar, ik heb nog een vraag voor jullie,

ik wil voor in de winter een drift auto kopen .
gewoon een leuk beginners autotje.
maar liefst wel van HPI.
wat bevelen jullie aan.

een e10 drift of een e10 touring ombouwen tot drift?

mvg ramon
 
Ik zou niet voor de HPI E10 gaan.
Ik heb de E10 touring gehad en ik vond het allemaal niks.
De midden as bijv. vloog er bij elke keer rijden minstens een keer uit.
En zo zijn er nog wel meer dingen.
Dus ik zou niet meer voor de E10 gaan.
Welke wel daar heb ik geen verstand van.
Maar ik wil je alleen even zeggen dat de E10 niet zo'n goede auto is.
Misschien is de Tamiya TT01D wat Maar dat is een Tamiya en jij wil een HPI.
Maar mijn broer heeft de normale TT01 gehad en dat was een goede auto vond hij.
 
het is een mooie auto, beetje het zelfde als de tt-01 alleen is de tt-01d goedkoper en die heeft een 23t motortje en deze een 27

kwaar kwaliteit weet ik niet de nieuwere versies ven de tt-01 zijn in het soort plastic wel verbeterd maar ik zou dan wel een tt-01d kiezen want die is standaart gekogelagerd

maar ik heb het idee dat hpi toch iets betere kwalieteit is ( zit niet zo in de hpi wereld)
 
Back
Top