hpi e-firestorm 10t

hoi, bram mooie wagen man, ik las dat je al een keer zou willen rijden op RC-MVW.nl
morgen is er een wedstrijd van de wintercup, als je tijd heb kom maar even kijken

hoeveel accupacks heb je,? op een voor elecro-wagens vrij zware baan is je accu binnen tien minuten leeg,...dus als ik naar de baan gaan zorg ik wel dat ik
meerdere ( soms wel 6 ) volle packs meeneem.

Hoi,

Ik was vandaag van plan te komen kijken. Ik kan alleen pas in de middag, wel hopen dat het nog een beetje mooi weer wordt. Ik zelf heb 1 accupack: een Powertech 3000 mah.

Ps: Rijd jij alleen electro of ook nitro?

mvg Bram

Aan/in de sporthal is er geen baan. De kortste baan is in Stokrooie (Hasselt)

Hoi,

Ik was vandaag weer op het ijs en nu met mijn auto. Ik heb weer wat foto's en een slecht fimpje.

mvg Bram

Laatst bewerkt:
Post maar :)
Als de sneeuw te diep is om op te rijden kun je hem zo wegdoen met zo'n schep.

Mooie auto hoor, alleen jammer dat hij 2wd is

Hoezo is dat jammer. Eerst leek het mij leuk om ook een 4wd te nemen, het was alleen jammer dat de HPI rs4 MT niet meer verkocht wordt. Iemand die ik ken (ook uit Purmerend) heeft de MT ook.

mvg Bram

Hallo ik heb dus ook een HPI e-firestorm 10T dus een gewone met een 15T motor in (toen bestond de flux nog niet) maar heb deze uitgebouwd met zwaardere motor in.
Nu gaat men wagen supper snel zelfs zonder lipo maar ik zit met een ander probleem.
Als ik stuur reageren men banden niet zoals het hoort.
Er steekt nog een originele servo in maar vermoed dat dit niet het probleem is.
De servo bediend een hendeltje dat naar een scharnierpunt gaat waar een soort van veertje op zit wat volgens mij wat de schokken en slagen opvangt of ben ik mis?
Kan iemand mij hier eens wat meer uitleg over geven.
Dan nog een vraagje als ik nog maar half gas geef heft men wagen al ongelofelijk hoe kan ik dit probleem oplossen?
U mag steeds via hier reageren of mij een mailtje sturen op het adres smekke101@proximus.be
Alvast bedankt
Groetjes Kristof

Volgens mij is dit al de 5 keer dat je deze vraag stelt. Dit is een fotoalbum en geen vragen topic.

mvg Bram

Ik heb gisteren een klein schansje gemaakt van 2 tuinstenen en een houten plank. Dat was echt lol. Ik zal na de vakantie wel een filmpje maken daarvan.

mvg Bram

Ok ik zet hem er 5maal op Bram maar je bent wel nog te achterlijk om er 1deftig antwoord op te geven dus voor je iets zegt denk 2keer na of in u geval misschien wel 5keer!
En sorry voor de rest voor dit antwoord maar van zo mensen krijg ik het nu eens op men heupen een forum dient toch om vragen op te stellen of niet soms.

Ok ik zet hem er 5maal op Bram maar je bent wel nog te achterlijk om er 1deftig antwoord op te geven dus voor je iets zegt denk 2keer na of in u geval misschien wel 5keer!
En sorry voor de rest voor dit antwoord maar van zo mensen krijg ik het nu eens op men heupen een forum dient toch om vragen op te stellen of niet soms.

I agree

1: Ik ben niet achterlijk.
2: Ik wees u er alleen op dat u 5x dezelfde vraag stelt.
3: Een forum is inderdaad bedoelt voor vragen, maar het is niet de bedoeling dat (bijna) overal dezelfde vraag wordt gestelt. Tip: gebruik de zoekfunctie
4: Betere zinnen maken, want de laatste zin is onduidelijk.

@Frans: Bedankt. Deed u mee aan de rallycup van 2 weken geleden?

mvg Bram

1: Ik ben niet achterlijk.
2: Ik wees u er alleen op dat u 5x dezelfde vraag stelt.
3: Een forum is inderdaad bedoelt voor vragen, maar het is niet de bedoeling dat (bijna) overal dezelfde vraag wordt gestelt. Tip: gebruik de zoekfunctie
4: Betere zinnen maken, want de laatste zin is onduidelijk.

1. Als je niet achterlijk bent, geef dan antwoord op zijn vraag
2. Als je niet achterlijk bent kun je ook lezen wat hij schrijft
3. Als hij 5 x dezelfde vraag stelt geef dan tenminste 1 antwoord, is dat nou ZO moeilijk?

1. Als je niet achterlijk bent, geef dan antwoord op zijn vraag
2. Als je niet achterlijk bent kun je ook lezen wat hij schrijft
3. Als hij 5 x dezelfde vraag stelt geef dan tenminste 1 antwoord, is dat nou ZO moeilijk?

en als hij het antwoord nou niet weet ?
hij zegt allen dat hij de laatste zin niet zo goed begrijpt,

Back