hpi e-firestorm 10t

Ik ben geen Nederlander dus dat zijn een van de laatste dingen die ik zou moeten weten..

Dit zal bram zelf wel uitmaken, als bram dit verwijderd wil hebben vraagt hij dat wel aan een mod, kleuter !

bende kindjes... dit maak je niet mee op de topics bij het zweefvliegen.

want jij bent 13 jaar

Dus jij was nooit 13 jaar ? wtf doet de leeftijd er nu toe , komop zeg :mad:

Ik moet 13 worden, en trouwens, deze ruzie is allang opgelost dus waar bemoei je je mee.. Als er normaal hierop gereageerd werd was ik best van plan het uit te leggen, op deze manier nooit..

Laatst bewerkt door een moderator:
Bram heeft een nieuwe camera gekocht en ik had aangeboden de foto's te verkleinen en ze dan terug te geven aan Bram zodat hij ze hier neer kon zetten, alleen had ik geen tijd om de foto's te verkleinen en nu is hij bij zijn opa en oma. Dus plaats ik de foto's voor hem:

GroteFoto-3HZ4JBTV.jpg
GroteFoto-UXJHKJMI.jpg

Hier weer een foto. Firestorm a la drift. Het ziet er niet uit, maar wel leuk.

en het drift ook echt niet goed

mvg Bram

Ik moet 13 worden, en trouwens, deze ruzie is allang opgelost dus waar bemoei je je mee.. Als er normaal hierop gereageerd werd was ik best van plan het uit te leggen, op deze manier nooit..

Waar bemoei jij je mee? Ik heb dit topic eens doorgelezen en jij bemoeit je met alles en zit iedereen uit te schelden voor kleuter en achterlijke.

Waar bemoei jij je mee? Ik heb dit topic eens doorgelezen en jij bemoeit je met alles en zit iedereen uit te schelden voor kleuter en achterlijke.

Waar bemoei jij je mee joh, jij zit allemaal dingen op te halen die een tijd terug zijn gezegd en die nu helemaal niet meer gelden :sleeping:

eheeh ik zie zo voor me dat die jongen met die blauwe plank opeens een auto in ze gezicht krijgt

en die JAA is zeer iritant maar voor de rest grappig filmpje

Back