Hpi e-firestorn welke lipo max

Welke Lipo moet er in de standaard e-firestorm. Heeft iemand nog tips. En welke spare parts moet ik al in huis halen.

Dank
Luuk

ik raad je aan meteen een RPM front bumper te bestellen , verder heb ik nog niks nodig gehad. (alleen front suspension arms en bulkhead, gebroken omdat ik nog geen bumper had)

Laatst bewerkt:
Oké ga ik bestellen. Heb net een 2cells lipo 600 mah besteld. Maar past dat wel. Bij mijn heli houd het op bij 1200 mah.

Is doe 600 mah voor de auto? Dat is veel te weinig, misschien 3 minuten speeltijd ofzoiets, je kan beter naar iets van 5000 mah kijken...

jawel maar dat is een lullig dingetje van 3x3 cm en het is meer een verlengde van de skidplate

edit : hier het verschil (mijn e-firestorm ^^)

full

Klein ^

full

Groot(er) ^

Laatst bewerkt door een moderator:
Mmmh, is zo een RPM bumper wel echt nodig ??? Ik heb ook een firestorm en daar ook al wel wat aardige klappers mee gemaakt, vijfdubbele salto via een trottoirband e.d., maar nog geen gebroken delen. Het enige gevolg is eigenlijk meer speling in de draagarmen dan standaard, maar zeker nog niet echt schokkend.

Meest aanrijdgevoelig imo zijn de voorste draagarmen, de verbinding aan het chassis is het meest kwetsbare punt. Als de lange draagarmen op het uiteinde bij de wielen worden aangereden, ontstaan de grootste krachten /momenten op de verbinding aan het chassis (moment=kracht x arm). Punt is, de uiteinden zijn nu ook niet echt beschermd door de RPM bumper.

Wellicht zal de bumper de kans op schade iets verkleinen, maar 100% uitsluiten zeker niet.

ja die bumper is HARD nodig. ik rij regelmatig met die auto en ik rij em nog wel eens tegen iets aan. toen die bumper er niet op zat brak meteen de bulkhead(dat was hackroader dan weer zelf) en nu die bumper erop zit is die indestructible

Back