Hpi Firestorm 10t problemen

• Topicstarter Topicstarter Navydog
  • Startdatum Startdatum
N

Navydog

Guest
hallo ik heb sinds 2 dagen een hpi firestorm 10t en heb er in het begin al problemen mee trekstart doet raar als ik trek slaat de motor aan en de touw trekt terug en dan hoor je een klapje... en dan valt de motor weer uit dat is af en toe soms slaat de motor wel aan en en soms ook weer niet een paar keer achter elkaar ... en de auto stuurt naar 1 kant heb al aan de trim gedraaid maar dan gaat ie steeds feller naar recht sturen en draai de knop naar de andere kant dan licht naar rechts maar niet recht!! weten jullie er raat mee? ik heb de auto al wel ingereden volgens dvd maar wel met moeite

als ik aan de trekstart trek gaat het niet soepel en raar geluid hoor je

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo ik heb sinds 2 dagen een hpi firestorm 10t en heb er in het begin al problemen mee trekstart doet raar als ik trek slaat de motor aan en de touw trekt terug en dan hoor je een klapje... en dan valt de motor weer uit dat is af en toe soms slaat de motor wel aan en en soms ook weer niet een paar keer achter elkaar ... en de auto stuurt naar 1 kant heb al aan de trim gedraaid maar dan gaat ie steeds feller naar recht sturen en draai de knop naar de andere kant dan licht naar rechts maar niet recht!! weten jullie er raat mee? ik heb de auto al wel ingereden volgens dvd maar wel met moeite

als ik aan de trekstart trek gaat het niet soepel en raar geluid hoor je

wow...... hier is echt geen wijsheid uit te halen???

probleem 1 de auto stuurt naar 1 kant heb al aan de trim gedraaid maar dan blijft ie naar 1 kant sturen.

probleem 2 auto starten het lijkt net of er een beveiliging op zit ik haal de trekstart omhoog gaat de motor aan als ik hem laat zakken dan valt er wat naar beneden en dan valt de motor gelijk uit......

Heb je hem nieuw in de winkel gekocht ? zo ja dan zou ik er mee terug gaan.
En als je heb 2e hands heb gekocht , heb je hem ook rijdend gezien ?

Vul anders je woonplaats even in bij je profiel. Misschien zijn er mensen die bij ej in de buurt wonen en je dan kunnen helpen.

M.v.g. Mark

Vul anders je woonplaats even in bij je profiel. Misschien zijn er mensen die bij ej in de buurt wonen en je dan kunnen helpen.

M.v.g. Mark

idd... waar woon je.. ik wil je wel helpen heb zelf ook een firestorm...
alleen ik denk niet dat als jij bv. in groningen woont dat je dan naar mij komt...

Back