Hpi Firestorm

Hoi Modelbouwers,
Ik wil binnenkort een hpi firestorm gaan kopen (of een andere snelle buggy)
Nou is mijn punt dat je vaak op marktplaats en forums ziet dat de trekstarter kapot is. Is dit lastig te vervangen? En is dit een veel voorkomend probleem?
Graag zou ik jullie advies lezen.

Daan

Laatst bewerkt:
Re:

O dat zal wel lukken dan.
Het is mn eerste nitro auto, maar ik heb al meerdere elektro's gehad (tot 40 km/h gaaaapp) Maar mn vader heeft er het nodige verstand van die onderhoud onze autos ook helemaal zelf dus t zal wel lukken

Ik heb niet altijd de mogelijkheid om naar meetings te gaan aangezien ik de enige rc rijder uit het gezin ben -_-.
Maar we kijken nog wel joh ik rijd meestal bij mij in de straat op het gras ofzo

mocht je je toch nog bedenken : ik heb in het hele motor leven van mijn firestorm de trekstarter geen 1 keer hoeven vervangen.. het is gewoon hoe je er mee omgaat...

zal ik zeker niet doen. het kost je een Gods vermogen om die dingen steeds te moeten vervangen. ik heb zelf dat ik ongemerkt de trek starter kapot trekt.

je hoeft helemaal niet aggresief te worden als hij niet start meestal start hij binnen 5 keer trekken... doet hij dat niet da nmoet je toch verder gaan zoeken... afstelling,gloeiplug,enz...

Back