HPI MT2 Elektro Conversion

Ik heb hier nog graupner 3000Mah 7,2 volt stickpacks liggen. (Deans natuurlijk:D)

Hoe hard zal het dan gaan het de 5700? 50 ofzo?

Met een 6cel nimh 7700 haal ik met mijn Durga +/- 55km/h dus ik denk dat je met een MT2 zo'n 40 zal halen.Een MT2 is denk ik ook wel wat zwaarder dan een Durga. Maar natuurlijk blijft het een schatting.

Snelheid is niet in te schatten door alleen rekening te houden met het type motor...
De vertanding speelt een grote rol, de vorm van de body, het gewicht, etc. Een schatting is dus heel moeilijk zomaar eventjes te maken :).

Sander, Jij hebt toch ook een MT2 Brushless gehad?
Wat voor ESC-motor combo zat daar in?
En ik zie ook feigao motors, zijn deze goed?
Want deze zijn maar een laag Kv.

Laatst bewerkt:
Ik heb een elektro-mt2 gehad, geen brushless versie ;). Ik had er gewoon een 15t motortje in met een LRP regelaar. :)

December komt eraan, en dan ga ik weer langs de deuren.
Ik heb dan weer een hoop geld en wil dan de brushless motor gaan kopen.
Nu zag ik Feigao motors, zijn deze goed, en welke maat/Kv te nemen?
S, L, XL? En is een sidewinder esc daarvoor geschikt?

Nu zat ik te denken, ik wil geen lipo, omdat dit te duur is.
Maar wel snelheid, is het misschien mogelijk om stickpacks om te bouwen naar bijv. side-by-side?

Greetz,
Niels. :D

December komt eraan, en dan ga ik weer langs de deuren.
Ik heb dan weer een hoop geld en wil dan de brushless motor gaan kopen.
Nu zag ik Feigao motors, zijn deze goed, en welke maat/Kv te nemen?
S, L, XL? En is een sidewinder esc daarvoor geschikt?

Nu zat ik te denken, ik wil geen lipo, omdat dit te duur is.
Maar wel snelheid, is het misschien mogelijk om stickpacks om te bouwen naar bijv. side-by-side?

Greetz,
Niels. :D

Doe het nou gewoon makkelijk, die mamba/sidewinder combos zijn perfect voor een 1:10 truck en ze zijn goedkoop....
Als je vragen hebt welke motor en regelaar je moet nemen stuur dan een mailtje naar Castle Creations over wat het best is voor een electro MT2.

En ja je kan een stickpack uit elkaar halen maar dat is niet echt handig...je kan beter gewoon een kant en klaar 7 cell stickpack kopen.

Back