hpi mt2 ombouwen naar elektrische wagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik heb een kapote hpi mt2 op de kop kunnen tikken
ik zou deze graag ombouwen naar een elektrische wagen
maar voormits dat ik geen ervaring heb met elektrische wagens
zou ik graag jullie hulp vragen,
of dit een goed idee is
hulp
en tips
want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten begginnen
foto0462o.th.jpg

foto0463i.th.jpg

Hey, leuk project. ben er zelf nu momenteel ook mee bezig.

Ik wil mijn hpi mt2 naar een shortcourse ombouwen. Hier kan je bijv de kit halen of alleen de brushless conversie.

CKRC MT2SC Slash 4x4 Killer (HPI MT2 Conversion) [ckhp3] - $119.99 : CKRC Crawlers, RC Rock Crawlers
Info, CKRC MT2SC (HPI MT2 Conversion) - It's Free! : CKRC Crawlers, RC Rock Crawlers

en een link waar iemand anders het heeft gedaan:
[FONT=&quot]Build: CKRC MT2 SC Conversion - RCShortCourse.com Bulletin Board

[/FONT]
[FONT=&quot]In principe heb je een brushless setje nodig bijv ezrun. Ik zelf ga een 8.5t gebruiken. en een 2 cell 4000mah lipo.

gr
[/FONT]

Hey, leuk project. ben er zelf nu momenteel ook mee bezig.

Ik wil mijn hpi mt2 naar een shortcourse ombouwen. Hier kan je bijv de kit halen of alleen de brushless conversie.

CKRC MT2SC Slash 4x4 Killer (HPI MT2 Conversion) [ckhp3] - $119.99 : CKRC Crawlers, RC Rock Crawlers
Info, CKRC MT2SC (HPI MT2 Conversion) - It's Free! : CKRC Crawlers, RC Rock Crawlers

en een link waar iemand anders het heeft gedaan:
[FONT=&quot]Build: CKRC MT2 SC Conversion - RCShortCourse.com Bulletin Board[/FONT]

[FONT=&quot]In principe heb je een brushless setje nodig bijv ezrun. Ik zelf ga een 8.5t gebruiken. en een 2 cell 4000mah lipo. [/FONT]

[FONT=&quot]gr[/FONT]

bedankt
maar dan heb je nog steeds en motor, snelheidsregelaar etc. nodig
vermoed ik

Ik zou voor een MT/MT2 voor een 550 sized motor gaan, geen 540. 't ding is een beetje aan de zware kant voor een 540 denk ik.
Heb zelf nog een Novak 4.5T HV motor liggen met een MMP. Mocht ik nog eens over een mooie roller struikelen komt die er in.

ok, op straat zal het werken. (heeft de Slash 4x4 ook niet echt problemen mee.) maar zodra je off-road gaat, word een 540 motortje gewoon te warm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back