Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het moet ook niet vast. Het schroefje recht op het midden draai je vast om de schijf vast te zetten. Het gat wat naast het midden zit gaat eerst de kogel in, dan het veertje en dan de schroef. Hoe diep de schroef zit bepaalt het schakelmoment. Ik geloof dat in de manual of wel op het net een soort van standaard afstelling te vinden is.
In het boekje van hpi staat de standaard afstelling inderdaad , helemaal vast draaien en dan 3 slagen tegen de klok in terug draaien , maar vondt dat de auto pas laat in zijn 2 ging dus daar moet ik nog wat meer afstellen
Nou heb ik de wagen weer helemaal in elkaar zitten ; hij rolt weer goed achteruit , maar nu blijven de tandwielen op een bepaald punt hangen als ik heel zacht vooruit rol ? ( motor uit ) is dit normaal of moeten de tandwielen altijd meerollen op dezelfde snelheid ?