hpi of hong nor

• Topicstarter Topicstarter mitchell14
  • Startdatum Startdatum
M

mitchell14

Guest
hoi

ik wou graag weten wat jullie denken over hpi en hong nor
ik zit een beetje te twijfelen aan een :
hong nor x1 crt en een hpi trophy truggy 4.6
wat denken jullie dat beter is???:confused:

gr mitchell

ik ga voor hpi.... goede levering enz....

Maar dat is een mening!!!!

allebei goede auto's eigenlijk

jouw keuze,waar je precies wil rijden enz...

Hong Nor is een sterkere auto (bijnaam de tank), HPI is iets makkelijker aan onderdelen komen.

Woon je in de buurt van PK Racing, dan ligt Hong Nor voor de hand, PK heeft bijna alles op voorraad.

Ik sluit me hier bij aan. Hong-nor is iets steviger opgebouwd.
Hpi is zeker ook een goed merk, maar de kwaliteit is iets minder (maar nog steeds erg goed)
Voordeel van hpi: onderdelen zijn bij meerdere winkels verkrijgbaar,
hong-nor alleen bij pk (of in het buitenland.)

hong nor komt wel de laatste tijd op.
hong nor word echt niet alleen maar verkocht door pk ook andere

ff ontropic

ik zou voor de hong nor gaan. is idd wel steviger en degelijker.
als je ooit een keer een club wedstrijde mee wilt rijden kan je het best voor de hong nor gaan de hpi is al wat verouderd (daarvoor)

De HPI Trophy is een veel nieuwer model dan de Hong X1CRT, er is namelijk al een hele tijd ook een Hong Nor X2CRT. Maar dat zegt verder niks over de kwaliteiten van de auto.

De HPI Trophy is meer voor de lolrijders en bashers en de Hong Nor X1 is eigenlijk een verouderd wedstrijd model, maar doet nog steeds niet onder voor de HPI.

ik rij sinds 2 weken met de hpi trophy 4.6 truggy na 8 tankjes en lopen afstellen ect kan ik je alleen mee geven wat een power en dat ik er echt zeer tevreden over ben, ik heb zelf geen ervaring met andere modellen daar kan je beter laten voorlichten door anderen.

hoi

ik denk dat ik dan maar voor de hpi trophy truggy 4.6 ga
want ik zit niet echt dichtbij een winkel die hong nor verkoopt
en het is gwn makkelijker om aan onderdelen te komen ook als ik ergens anders ben
bedankt voor de reacties :D

gr mitchell

hoi

ik denk dat ik dan maar voor de hpi trophy truggy 4.6 ga
want ik zit niet echt dichtbij een winkel die hong nor verkoopt
en het is gwn makkelijker om aan onderdelen te komen ook als ik ergens anders ben
bedankt voor de reacties :D

gr mitchell

In dat geval, een verstandige keuze. Van HPI ga je geen spijt krijgen, leuk merk en makkelijk aan onderdelen te komen.

Back