hpi pro 4 hara edition

• Topicstarter Topicstarter cootje
  • Startdatum Startdatum
C

cootje

Guest
dit vond ik op internet:

Door inruil verkregen. Bijna nieuwe HPI Pro 4 Hara Edition. Met 2 3300mah accu's, Team Orion Atsushi Hara edition motor en LRP V6 no limit regelaar.
HPI Pro 4 Hara Edition specificaties:
Volledig Carbon bodemplaat, upperdeck, shocktowers en stuurplaat, CNC gefreesde casterblocks, verstelbare race schokdempers, CNC motorplaat, Titanium turnbuckles en alu aandrijfassen.

Nu is mijn vraag:moet ik deze kopen (kost 175 euro) en zijn er nog voldoende onderdelen te koop hiervoor. (kunnen er ook hotbodies cyclone onderdelen op?)

groet:confused:

is er niemand die iets over de pro 4 weet????

ik vindt de prijs aantrekkelijk dus daarom twijfel ik..
maar zijn voor deze auto genoeg onderdelen en misschien te kombineren met onderdelen van hotbodies?

Ik vindt de cyclone s ook erg mooi,maar als pro 4 een betere optie is....

ik hoop dat er iemand is met info...

thanks

de Pro4 is nooit de beste auto van HPI geweest, sterker nog het is zo'n flop geweest dat ze daarna met HotBodies verder gegaan zijn. Probleem was altijd dat je de bevelgears, en vooral het voorste sloopte. Zelf heb ik ook nog met deze auto gereden, mooie auto om te zien, maar niet heel erg "stevig".

Er zullen wel wat onderdelen van de Cyclone op passen, maar verder dan de ophanging zul je niet komen. Onderdelen zijn echt nog wel te krijgen, alleen zullen ze niet standaart op voorraad in de winkel hangen.

Als je mag kiezen, zou ik zeker voor een Cyclone gaan.

Groet Robert

oke ,dus de cyclone...welke ,ik denk de S uitvoering..

hoe zit het eigenlijk met de motor en regelaar verhoudingen ?

hebben jullie wat tips voor me waar ik naar moet kijken..?(merk motor,merk regelaar,accu enz..)

groet

Hotbodies Cyclone is een leuke auto, maar de Cyclone S is wel even een heel ander type dan bijvoorbeeld de Pro4. de Cyclone en Pro-4 zijn gewoon top wedstrijd wagens met een hoop carbon en aluminium. de Cyclone S is meer een instap model met wat meer kunststof. Als je daar naar op zoek bent, geen probleem natuurlijk, maar hij is wel wat anders dan de gewone Cyclone.

Voor wat betreft motor en regelaar zou ik goed kijken naar wat je wilt. Tweedehands is er op dit moment erg veel te krijgen, kijk eens rond.

Groet Robert

wil zeker kijken naar de motor en regelaar.Maar heb er de balle verstand van.

Dus mijn vraag is hoe wordt de motor bepaald qua turns en zo,en hoe weet ik welke regelaar ik moet nemen bij een type motor..

En ik neem aan dat de aandrijving (wiel) op de auto ook aangepast moet worden..

groet

de Site van PK Racing legt heel veel uit over motoren en regelaars. Lees die even door.

Verder snap ik niet wat je zou moeten aanpassen aan de auto zijn aandrijving? Die lijkt me gewoon goed?

Groet Robert

de Site van PK Racing legt heel veel uit over motoren en regelaars. Lees die even door.

Verder snap ik niet wat je zou moeten aanpassen aan de auto zijn aandrijving? Die lijkt me gewoon goed?

Groet Robert

met de aandrijving bedoel ik de tandwielen.
Moeten deze in combinatie met de motor en regelaar aangepast worden,zo ja ,hoe wordt dat berekent ofzo?
groet

Dan moet je eerst de interne ratio vinden van je auto. Die staat in je boekje.

Dan deel je spur door het pinion, en doe je dat maal je interne ratio. Dat is je verplaatsing... Dan moet je even kijken op wat voor plaats je gaat rijden en kijken welke verplaatsing daar goed is.

Groet Robert

dit vond ik op internet:

Door inruil verkregen. Bijna nieuwe HPI Pro 4 Hara Edition. Met 2 3300mah accu's, Team Orion Atsushi Hara edition motor en LRP V6 no limit regelaar.
HPI Pro 4 Hara Edition specificaties:
Volledig Carbon bodemplaat, upperdeck, shocktowers en stuurplaat, CNC gefreesde casterblocks, verstelbare race schokdempers, CNC motorplaat, Titanium turnbuckles en alu aandrijfassen.

Nu is mijn vraag:moet ik deze kopen (kost 175 euro) en zijn er nog voldoende onderdelen te koop hiervoor. (kunnen er ook hotbodies cyclone onderdelen op?)

groet:confused:

iedereen bedankt voor advies,maar ik ben tegen iets anders aangelopen en wel een trf415 msx tamiya.
heb deze gekocht.....dus ga hier veel plezier aan beleven

groet co

Back