Hpi Pro 4

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Erwin_Pro4, 23 jun 2004.

  1. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    Hey,

    Ik heb eigenlijk nog niemand echt gehoord over de hpi pro 4, iemand ervaringen met deze auto??

    zou graag wat info hebben erover, aangezien ik em binnenkort aan ga schaffen.

    mvg,

    Erwin
     
  2. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    heeey ik zat te twijfelen tussen de hpi pro 4 en de X-ray evo2/FK (weet wel dat ik nu voor 1 van de X-ray's ga) ligt er nog aan of ik 2e hands koop of nieuw.

    de hpi pro 4 is een stevige wagen en de cardan as is natuurlijk heel handig heeft minder onderhoud nodig dan riemen. voor de rest zou ik gewoon de site van hpi goed doorlezen en reviews op andere sites

    alleen ik zou niet meteen blind voor de hpi pro 4 kiezen het is een hele goede wagen maar je kan ook kijken naar de andere wagens X-ray, schumacher, tamiya, associated, losi. een paar voorbeelden die ook goede onnroad wagens maken.
     
  3. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    je ziet vrij weinig mensen met de Pro 4 van hpi, omdat het een zeer prijzige auto is, ook de Corally Assasin zie je niet veel, dit mede door de prijs, maar ook omdat de wagen niet al te goed word gevonden door de Top rijders.
    de pro 4 is waarschijnlijk door zijn prijs niet erg in trek, we zijn en blijven toch hollanders ;)

    Groet Robo
     
  4. vasco

    vasco

    Lid geworden:
    21 feb 2004
    Berichten:
    491
    Locatie:
    woerden
    ik zou als ik jou was is gaan kijken naar een schumacher mi2 dit is ook een hele goede auto...heel veel alu en van goede kwaliteit....de auto heeft een hele goede en efficiente aandrijving....ik denk dat de mi2 in staat is om minimaal de zelfde prestaties te leveren als de pro4...ook x-ray valt in de prijsklasse van de pro4...ook x-ray heeft mijn voorkeur boven hpi...
     
  5. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Zijn vraag is toch niet welke auto hij zal gaan kopen, we weten nu zo ongeveer wel dat we fan zijn van de Mission (ik ook, daar niet van :wink:). Hij wil graag info over de Pro4, ik weet daar eerlijk gezegd niet veel van, het is nog een beetje afwachten. De PRO2 was natuurlijk een hit, de 3 een flop, en de 4 is er te kort om er echt een goede mening over te hebben. Bij ons op de club rijdt er in ieder geval iemand mee in het clubkampioenschap, hij was redelijk tevreden, maar had er nog te weinig mee gereden.
    Overigens staat op het prikbord van de site van HFCC een Pro4 te koop.
     
  6. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    Die had ik via iemand anders al via pm gekregen, maar ik heb de spullen die erbij zitten al, en heb eigenlijk alleen het chassis nog nodig, en die kan ik voor een stuk minder krijgen.
     
  7. marvin

    marvin Guest

    bij ons rijd er ook iemand met een pro 4, clubwedstrijden en NOMAC, hij is er erg tevreden over voor zover ik weet.
     
  8. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    thnx, maar nog andere mensen die er wat over te vertellen hebben?
     
  9. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    ik heb em dus aangeschaft, ga morgen verder met bouwen, als die af is ga ik em testen en zet ik wel een review als me dat gaat lukken:)
     
  10. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    en ?? al klaar met bouwen :twisted: hoop er meer van te horen lijkt me erg gave wagen. 8)
     
  11. Marijn0

    Marijn0 Guest

    mij ook maak ook wat foto's en video opnames is altijd wel leuk om te zien :)
     
  12. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    doe maar duur een pro 4.. zo zo, nu ben ik zeer benieuwd naar foto's :)

    Groet Robo
     
  13. waar heb je hem gekocht mischien heeft die hem uit het buitenland gehaald???
    gr Cees
     
  14. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    waaaarrrr blijven de foto's :twisted: heb je ook foto's tijden s het bouwen kan je mooi een verslag schrijfen enzo. (zal k ook doen als ik me wagen heb)
     
  15. wanneer komt die?


    ben ook benieuwd naar foto's en verslag altijd leuk :p
     
  16. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    rustig maar, hij is bijna af :p

    jullie zijn wel heel benieuwd allemaal.

    foto's komen zodra ik een digi cam tot mijn beschikking heb.

    De gebruiksaanwijzig:
    De gebruiksaanwijzing is niet 1 van de makkelijkste. maar het is zeker te doen.

    de bouw:
    Bij de bouw van de wagen tegen een paar dingen aangelopen die toch wel beter konden, zo konden de inbussen wat steviger zijn, aangezien je er zo 1 dol draait, dus voor de mensen die er 1 kopen, doe daar voorzichtig mee, en gebruik goed gereedschap.

    stevigheid:
    voor de rest ziet de wagen er zeer goed uit op het eerste gezicht, ik hield em naast mijn pro 2 en hij lijkt mij een stuk steviger
    Zit veel aluminium op en alles is ook echt verstelbaar.

    Binnenkort ga ik @ circuit testen, dan komen er als het goed is wel een aantal foto's
     
  17. marvin

    marvin Guest

    gister heeft de pro 4 voor het eerst sinds 3 races ophet circuit gewonnen, en alle xray's en xray FK's achter zich gelaten met ruime achterstand 8) .
    Gebruik voor die inbussen Hudy inbusdraaiers, dan draai je ze ook niet meer dol
     
  18. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    ik denk dat mensen zo enthousiast zijn, omdat het een dure auto is die je dus niet veel ziet, en als er dan de mogelijheid voor is wil ook meteen iedereen hem zien.


    Groet Robo
     
  19. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    jammer dat je dus geen foto's gemaakt hebt tijdens het bouwen vraag me echt af hoe de pro 4 in elkaar zit.

    omdat er goede geluiden over binnen komen mischien toch een pro 4 maar liever die geile Xray 8)
     
  20. Erwin_Pro4

    Erwin_Pro4 Guest

    ik maak wel paar goede detail foto's als die in elkaar zit, zie je ook et meerendeel.

    ik heb namelijk geen digi cam, geen geld meer voor, haha
     

Deel Deze Pagina