Hpi Pro 4

• Topicstarter Topicstarter Erwin_Pro4
  • Startdatum Startdatum
Alle elektronica erin gezet: hij klinkt echt fantastisch :), ben er zeer tevreden over, van de week maar is @ circuit testen.

heeey heb je die foto's nou al :oops: ben best benieuwd. wat ik alleen jmmr vind is dat je niet zoals bij de FK de mogelijk hebt de accu overal neer te leggen. als dat zou was geweest was ik voor de Pro 4 gegaan :twisted: lol.

komende week eidenlijk de FK bestellen 8) en dan maar hopen dat de douane dat ding lkkr links laat liggen. (zou het uitmaken om als pryoritie mail te laten versturen)

Vraag of ze de bon IN de doos stoppen, en of ze op de doos zetten: Please not open till your birthday.

Proberen kan altijd :twisted:

Vraag gewoon of ze dit heel groot en duidelijk op de doos willen schrijven: "SAMPLE WITHOUT COMMERCIAL VALUE"
Laat ze dit dan ook gelijk even op de bon schrijven.
De doane kan hier dan geen invoerrechten over vragen.
Dit is mij door een kennis vertelt die declarant bij de doane is.
Let wel dat niet elke winkel hieraan wilt meewerken.
Gewoon even vragen en als je geluk hebt doen ze het.

kee, maar weer ff ontopic,

maar filmpjes/foto's van de pro 4 komen volgende week woensdag/donderdag eraan, dus nog ff geduld, als dat lukt :)

ja dan ben ik op vakantie :( hmm dat wordt op vakantie ergens een computer met internet zien te vinden.
groet Cees

zou je trouwens voor mij je auto eens willen wegen, ik ben benieuwd hoeveel die weegt (met alles er op en er aan kap, banden, accu)

Dank
Groet Robo

heey mijn geduld is op :twisted:.

rijd het lekker en met wat voor combo rijd je nu ?? motor regelaar ontvanger accu's. welke vertanding??

Novak dually regelaar
orion 15 wikkelingen anker, motorhuis weet ik niet.
3000 matched accu
vertanding is dacht ik 35 en 98.

heb er gewoon nog niet mee gereden, eerst woensdagmorgen @ pk racing afstellen, dan testen, dagje fun, dan 's avonds komen er als het goed is de eerste foto's.

jung ik loop niet te pushen en ga je nou niet in 1 keer ergens tussen mengen waar je niks mee te maken hebt en maak me niet pissed want dan krijgen we weer gezeik en daar heb ik geenzin in. hooop duidelijk te zijn meteen klaar en geen gezeik meer!!

idd sppedy consales loop nou niet op iedereen te fukken zo ontstaat er alleen maar ruzie.

herman is gewoon nieuwschierig, hij wil weten of de pro 4 zwaarder is dan zijn xray die hij binnekort krijgt :D

Greetz M.

1430 gram, zonder body

100 gram meer met body.

dat is incl accu en alles.

BlackX zei:
1430 gram, zonder body

100 gram meer met body.

dat is incl accu en alles.

zo dat is behoorlijk 8O en je hebt de carbon versie van de Pro 4 ( volgneds mij is hij ook alleen maar in carbon te kopen :roll: )

Groet Robo

tja ik wou net zeggen ik heb de mission 2 van FRP en ik kom aan de 1493 gram. met alles er op en er aan. dus ik vond het nog al veel.
maar waardoor zou dit komen dat zijn PRO 4 meer weegt dna onze auto's?
de groote regelaar??
de grote ontvanger?
de hoeveelheid bedrading??

Groet Robo

Back