HPI RS4-3 Nitro 2 speed transmission, GOEDKOOP op Ebay!!!

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door dkawa, 11 feb 2004.

  1. dkawa

    dkawa Guest

    Hallo allemaal,

    Gisteren heb ik mijn 2 speed transmission in de bus gehad vanuit America, bij HobbyGuyRC. Ik heb het via Ebay besteld en voor nog geen 50 Euro inclusief verzekerd verzenden, heb ik het gekocht!!

    Alles prima, werkt super! Ben er ontzettend blij mee...

    Dus als jullie goedkoop een 2 speed willen hebben voor je HPI RS4-3 Nitro, ga naar Ebay......

    suc6!!
     
  2. Guest

    Guest Guest

    Zijn ze nieuw?
    En hoe heb je betaald ?
    Meschien handiger als je een link geeft :p
     
  3. hilbren

    hilbren Guest

    ik heb hem toen een keer voor 63 euro (totaal) bij towerhobbies besteld, maar deze manier had ik nog niet gehoort.

    link please??
     
  4. kefke

    kefke Guest

  5. dkawa

    dkawa Guest

    Ja, dat is de juiste link!!! :lol: :lol: :D

    Het is gewoon splinternieuw en heel makkelijk te monteren natuurlijk! Dmv een inbusje kan je het schakelpunt instellen.. Met de klok mee, later schakelen, tegen de klok in, eerder schakelen..

    Heel mooi systeem hoor..

    alleen kan er snel wat stenen tussenkomen onderaan de bodemplaat (waar de 2 spurgears zitten). Dit heb ik van de week al 3 keren meegemaakt!!! :evil:
     
  6. hilbren

    hilbren Guest

    had je daar geen last van met je gewone tandwiel?? die is namelijk net zo groot. en anders rij je toch op het verkeerde terrein. ik heb daar namelijk geen last van en pasqual (voor zover ik het gezien heb) ook niet.
     
  7. TnT nelis

    TnT nelis Guest

    na hoelang hadt je hem na bestellen?
     
  8. Guest

    Guest Guest

    Hoe weet je of je zeker iets opgestuurt krijg? is het een soort winkel ofzo?
     
  9. mikehomerun

    mikehomerun Guest

    op ebay heb je een koop verkoop plicht( heb er heel veel handel voor me zundapp verzamleing gekocht)
    waar je op bied en je bent hoogste bieder moet je het kopen ( of je moet een hele goede reden hebben) ook de aan bieder moet zijn spullen laten gaan voor de prijs dat er geboden is ook als het heel laag is. dus daar hoef je niet bang voor te zijn dat het niet binnen komt, want dan kan je contact op nemen met ebay zelf en die zoeken het dan verder voor je uit.
     
  10. kefke

    kefke Guest

    Echter niet iedereen heeft positieve ervaringen. Ik had er ooit een "paraplane" besteld van Graupner. 249 euro all-in (laat ons zeggen dat mijn vader dit bestelde :p ) en die is nooit toegekomen. Ik had echter wel dit geld opgestuurd en niet via "paypal" gewerkt. Als je via paypal werkt, zoeken eBay en Paypal het uit en ben je bijna zeker dat je ofwel een paraplane krijgt ofwel je geld terug krijgt. Daarentegen is het het enigste die niet toekwam van de vele dingen die we al lieten afkomen vandaar. Wel opletten met de douane... Laat bijvoorbeeld nooit een zakje met pinsen afkomen, want daar staan hoge invoerkosten op :? :? (geloof het of niet). Ook nooit illegale dingen zoals een "stun-gun" bestellen, want dan staan ze aan de deur :lol: (de politie dan :wink: )
     
  11. XAF

    XAF Guest

  12. Guest

    Guest Guest

    Mmmm Verkeerde topic?
     
  13. Guest

    Guest Guest

  14. dkawa

    dkawa Guest

    Om precies te zijn, 30 januari besteld en afgelopen dinsdag 10 februari ontvangen!! Dus net iets meer dan 1 week!!!! Gewoon super service!! :p
     
  15. dkawa

    dkawa Guest

    Hij heeft een eigen internetshop volgens mij... www.hobbieguyrc.com

    Hij is gewoon 100% te vertrouwen hoor! En het beste is betaling via Paypal.. snel en gemakkelijk!!
     

Deel Deze Pagina