HPI rs4 3evo kapot, kan iemand helpen?

• Topicstarter Topicstarter rcevo
  • Startdatum Startdatum
R

rcevo

Guest
Hey,

Ik heb al best lang een HPI rs4 3evo, heeft het altijd goed gedaan, en doet het nog steeds goed. Laatst was ik bezig met schoon maken en toen is er een onderdeel afgebroken, laat dit nou precies een onderdeel zijn die ik niet op het internet kan vinden. Ik heb het met lijm proberen te plakken (lol;)) maar dat lukte niet echt.

:help:

Ik heb een foto gevonden die ongeveer laat zien welk onderdeel het is en waar het gebroken is. Weet iemand of dit onderdeel ook ergens te koop is, of moet ik een nieuwe motor kopen?

(Voor een grotere afbeelding kunt u op het plaatje klikken.)

Heel erg bedankt,

Jeffrey.

Snap niet echt hoe dat kapot kan gaan, misschien zit alleen het imbusje los die dat hendeltje vasthoudt? maarja
Gewoon naar de modelbouwwinkel bij jouw in de buurt zullen ze dat onderdeeltje wel hebben denk ik. wel ffe carb meenemen.

Is dat armpje doorgebroken? nouja, zoiets zouden ze wel bij een modelbouwwinkel moeten hebben denk ik. (of als je een beetje handig bent, fabriceer je zelf een :) )

Het is echt afgebroken, wel een rare plek, geef je gelijk :|.

Ohja, ik heb ook op de exploded view kaarten gekeken die op de HPI site staan, dit onderdeel staat er wel op, maar geen bestel nummer bij. :confused:

Ik denk dat dit onderdeeltje enkel nieuw te kopen is in combinatie met de rest van de carburateur. Ofwel moet je al gaan zoeken naar een kapotte carburateur op een tweedehandssite of eBay?

Ik heb geprobeerd om het onderdeel door een servoheveltje te vervangen, alleen krijg ik een moertje niet in beweging. :bad-words:

Laatst bewerkt door een moderator:
waar woon je?? als je in de buurt van emmen woont, kom dan een keer langs bij een meeting
, ik heb er misschien nog wel 1tje die past.

Hey

Bedankt marder art voor je link. Mijn probleem was dat ik niet wist hoe het onderdeel heette, probeer het dan maar te vinden ;).

Maar erg bedankt, ga het binnenkort bestellen en komt alles in orde, hoop ik :D.

Bedankt,

Jeffrey

Geen dank, ik ben net een lijstje aan het maken van alu delen die ik uit Hongkong bestel.
Interesse in ook wat alu delen voor je HPI?
Kan ze gelijk meebestellen als je wilt...

Gr.
Arnaud

Geen dank, ik ben net een lijstje aan het maken van alu delen die ik uit Hongkong bestel.
Interesse in ook wat alu delen voor je HPI?
Kan ze gelijk meebestellen als je wilt...

Gr.
Arnaud

Wat kun je zoal bestellen? Ben nog opzoek naar een alu paars uitlaatsteuntje.

Mzzl.

Ik heb er 't ook nog wel voor je liggen. Ik woon in krimpen aan den IJssel.

daniel:)

Back