hpi rs4 evo 3 / hpi rs4 evo 3+

• Topicstarter Topicstarter peterrr44
  • Startdatum Startdatum
P

peterrr44

Guest
eeeeey,

Ik wil graat een hpi rs4 evo 3 of evo 3+ gaan kopen.
Zit er veel verschil in..?
wat zijn de verschillen..?

Mvg,

Peter

Ik zou het niet weten, ik denk bijna wel dat er meer info op de hpi site staat geschreven!
Dus kijk daar even :wink:

Succes met je auto

direct van de site!!! dit zijn zo'n beetje de veranderingen.

HPI's most popular Nitro RTR car gets even faster!

We've updated the amazing Nitro RS4 RTR 3 Evo with some new bodyshells and an even faster engine, for maximum fun and excitement! The Nitro RS4 line of cars has historically been aimed directly at the beginner - to intermediate-level RC hobbyist, the driver who wants a fast car with great handling that's ready-made to go out and thrash the pavement!

With this latest version, we've added the hot new T3.0 engine to the Nitro 3 RTR + to give it a huge boost in power! The T3.0 is based on the potent G3.0 from the Firestorm 10T stadium racing truck, so you know it's going to be fast

To keep things under control, the Nitro RS4 RTR 3 Evo + uses real oil-filled shocks, just like the high-end racing cars!

Link naar de nieuwe RS4 +

Henry.

Zijn er al mensen die deze nitro hpi rs4 evo3+ hebben met 3cc motor?

Ennn goede ervaringen?

Hallo,

Ik heb zelf de hpi rs4 3evo (2.5cc).
De hpi rs4 3evo+ is gewoon de zelfde auto als de 2.5cc alleen zit er standaart een 3cc motor en een alu. uitlaat op.
Hpi heeft een upgrade gedaan aan die auto omdat hij zo populair isen zij willen hem gewoon nog meer verkoopen.
Ik heb zelf nog nooit wat kapot gehad aan mijn auto en ik heb nu toch al 7 liter verreden!
Dus het is gewoon een goed onderstel dat kan ik jou garanderen!
En hpi maakt altijd wel goede motoren dus dan is die 3cc vast ook goed!
Ik heb hem toevallig gister zien rijden en hij rijd vreselijk hard!
Kortom gewoon een goed auto voor de fun en wedstrijden!

ian zei:
Kortom gewoon een goed auto voor de fun en wedstrijden!

Fun... ja. Wedstrijden... hangt er vanaf. Op de meeste wedstrijden geldt voor de 1:10 klasse een maximum cylinderinhoud 2.11cc. Bij sommige clubs is 2.5cc ook toegestaan.

Back