HPI RS4 MICRO probleempje

Hallo heren,

Ik heb bij een ruil een klein HPI RS4'tje erbij gekregen. Nou zit er een Hype Alpha Control Pro esc bij alleen piept 'ie alleen als je gas geeft, soms vliegt hij er vandoor. Hij rijdt dus niet. Nu is mijn vraag: hoe kan ik hem laten reageren op de ontvanger of wat het ook is. Alvast bedankt.

Is dat een brushless esc/motor setup?

Dat kan indien dat het geval is. Een sensorloos setup moet eerst toeren maken voordat de regelaar de motor kan regelen en sommige regelaars hebben een belabberde opstart.

Is dat een brushless esc/motor setup?

Dat kan indien dat het geval is. Een sensorloos setup moet eerst toeren maken voordat de regelaar de motor kan regelen en sommige regelaars hebben een belabberde opstart.

Sorry, maar wat houdt dat precies? Dat ik hem lang aan moet laten staan?

Heb je een brushless, ja of nee?

Met een slechte brushless regelaar vanuit stilstaand langzaam gas geven zal met hakken en stoten gaan totdat de motor gewoon draait, dat kan resulteren in gepiep, stotteren to er ineens vandoor schieten.

Heb je een brushless, ja of nee?

Met een slechte brushless regelaar vanuit stilstaand langzaam gas geven zal met hakken en stoten gaan totdat de motor gewoon draait, dat kan resulteren in gepiep, stotteren to er ineens vandoor schieten.
ff googelen!
ja brushless en voor vliegtuigen waarschijnlijk.
denk ik niet geschikt om belast op gang te komen. zoals bij autos.

Laatst bewerkt:
Back