HPI RS4 MICRO VELGEN

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
waarvan wil je ze los halen ?? van je auto met een tamiya tooltje van die dingen waar ze inziten met een hobby mesje .

Ik hou de banden heel goed vast en druk met een dunne schroevendraaier op meerdere plekken tussen de spaken door op de binnenvelg

Hier zitten de velgen op dus hiervan wil ik ze eraf halen.

afb6207.jpg

wat vet erop doen als ge ze erop steekt
heb ik als oplossing gezien in een radio control car action blabla...

gewoon trekken vet erop niet doen want dan gaat het te soepel.

oh ja met het eraf halen niet in de band knijpen hierdoor komt hij alleen maar strakker te zitten

Even Dit topic omhoog halen met een totaal omgekeerde vraag....

Mijn velg aan de kant van mijn 480bb komt zo nu en dan los. Hoe weet ik niet, maar het gebeurd altijd bij topsnelheid. Net was ik dus weer aan het testen na een kleine aanpassing en toen vloog weer het rechter achterwiel eraf. Heel vervelend maar wat nog vervelender was is dat ik de velg niet terug kon vinden... :(

Dit wil ik dus in de toekomst voorkomen. Maar hoe?

Julie een idee? Want kennelijk werkt het klem idee niet goed genoeg bij deze snelheden.

Groeten, Thomas

Een setje schroefbare velgen kopen van AVM, kost wat maar dan heb je ook wat ;)

Nu ik zelf zo´n soort van poelie-trekker heb gemaakt wil ik ze nog wel eens vast zetten met een druppeltje bisonkit.

Mja, maar zou er niet iets te bedenken zijn om het vast te zetten zonder schroefbare velgen ? :P
Want ik heb namelijk net foam pre glued besteld :roll: ....

Vastlijmen zie ik niet zitten omdat je nogal eens bij de motor moet en als je dan het schroefje niet los kan draaien :S

Dus wie is er al zo creatief geweest om hier iets op te vinden?

Groeten, Thomas.

Back