en waar raak je dan je stuurservo kwijt? Zie ik hem daar centraal vooraan liggen? Met deze setup in je auto lijkt me dat een downgrade, in een buggy mss nog te verdedigen, maar toch niet in deze?
Ik vind het cool om verder te denken dan wat voor de hand ligt, ook om dingen uit te proberen enz.
Maar ook nog wel wat logisch blijven denken. Ik zou er nooit over denken om 2 motoren te gebruiken... Lijkt me zoveel meer kans dat ze elkaar eerder tegenwerken dan meewerken, daardoor je spur snel om zeep helpen enz.
Akkoord qua gewichtsverdeling de 2 kleinere accus ook te verdelen. Maar daarvoor zoveel extra gewicht toelaten? en je stuurservo plek opofferen?
Probeer eens met 1 motor aan ene kant + esc + stuurservo + ontvanger. En 1 gewone accu aan de andere kant. Lijkt me redelijk ok qua gewichtsverdeling.
Wil je heel graag 2 motoren alsnog: zet de (lichte) esc's elders zodat de motoren naar achter kunnen. Moet je ook je middendiff dan naar achter verzetten en dogbones vervangen. Desnoods de motoren in een V opstelling, dus niet tegen chassis maar allebei hoger en dus dichter tegen elkaar. Moet je een motorplaat voor maken. Dan komt mss zijdelings genoeg plek vrij om toch 2 gewone (langere) accus daar kwijt te kunnen, mss op hun zijkant gezet zodat ze minder breed zijn, maar wel dus weer met wat meer gewicht dat hoger komt.
Hoe dan ook: doe vooral je zin, bewijs ons allen het tegendeel, maak iets tofs. Maar denk er wel over na. Bekijk voorbeelden enz.Ik volg.
Wel een buggy en 1/8, maar je kunt mijn protech enigma ombouw naar brushless hier bij de bouwverslagen terugvinden.