Hpi rs4 sport 3 flux falken tire body probleem

Discussie in 'Electro onroad' gestart door fjskmdl, 29 okt 2016.

  1. fjskmdl

    fjskmdl

    Lid geworden:
    21 aug 2016
    Berichten:
    19
    Locatie:
    belgie
    Hallo
    Ik heb vandaag een hpi rs4 sport 3 flux falken tire porsche gekocht maar heb het probleem dat bij het sturen de voorste banden tegen de body komen. (te veel om bruikbaar te zijn) Vooraan het chassis kan je de hoogt van de body instellen, maar deze staat al op het hoogste punt... Heeft iemand een idee waarom dit is? Dit model wordt met deze bodyverkocbt dus dit zou toch moete werken volgens mij? Alvast bedankt voor het antwoord
     
  2. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Nieuw gekocht of 2e hands ??

    Met een lexaanschaar de wielkast groter maken.
     
  3. fjskmdl

    fjskmdl

    Lid geworden:
    21 aug 2016
    Berichten:
    19
    Locatie:
    belgie
    Nieuw gekocht als rtr. Ik vi d het wel vreemd dat je dan toch nog de body zelf moet verknippen?
     
  4. fjskmdl

    fjskmdl

    Lid geworden:
    21 aug 2016
    Berichten:
    19
    Locatie:
    belgie
    Blijkbaar waren de banden omgekeerd gemonteerd... Achterste voorraan, probleem opgelost :)
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  5. fjskmdl

    fjskmdl

    Lid geworden:
    21 aug 2016
    Berichten:
    19
    Locatie:
    belgie
    Iik heb reeds de sticky ivm lipo batterijen gelezen, maar het is mij nog altijd onduidelijk of ik het juiste doe.. Sinds eergisteren lipo gekocht, en ik heb 'nu 's avonds telkens het storage programma van mijn lader gebruikt (imax b6)
    Is dit ok of is de storage echt enkel te gebruiken wanneer ik bvb de lipo ezn week niet meer zal gebruiken? Stel nu dat de lipo vandaag opgeladen werd en niet volledig leeggereden werd, en ik weet dqt ik morgen terug de batterij zal gebruiken... Is het dan toch aan te raden storage mode te gebruiken tot morgen, of laat ik de lipo gewoon liggen tot morgen (ik kan niet weten tot hoeveel volt de cellen gezakt zijn...)


    2) ik heb ook enkele 7cell 8.4v nimh packs. Momenteel rijdt ik deze gewoon leeg en leg die zo weg totdat ik opnieuw ga rijden... Dan laad ik deze terug op... Is dit de goede manier? En wanneer zou je dan bvb het nimh discharge programma gebruiken?
     

Deel Deze Pagina