Hpi RS4Pro2 kapot wie kan me helpen.

hoi me Hpi RS4Pro2 is kapot.
draaide alles er af
zag ik dat er wat was afgebroken hierbij een foto.

full

wie weet waar ik dit kan vinden.
hier heb ik een leistje van onderdelen
maar weet niet hoe die heet.
HPI Racing - RS4 Pro 2 Option Parts

en het chassi dec moet ook niet wie kan me helpen

alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen idee wat er kapot is :rolleyes:

Vind t eerder een zoekpuzzeltje. :p
Als je toch in paint bezig bent, kun je dan een rondje zetten om het betreffende onderdeel?

(of ik moet erg scheef zijn, dat kan ook:cool:)

En kun je je beginpost wat duidelijker maken, iets met tekst en opmaak etc.

Dan kunnen we je vast verder helpen!

Groetjes,
Robert

Zooooo... Het is mij ook een compleet raadsel wat er nu kapot is zeg... Heb je geen manual erbij waar je het onderdeel kan zien? Daar staat dan ook een nummer bij van het onderdeel zodat je dat kan bestellen... Aan die foto hebben we echt totaal niks!!!

ik kan de manual niet vinden op interent
kan iemand me anders helpen.
en ik bedoel dat plaatje die dus boven de snaar zit en onder.
voor stevigheis

noo roeloef ik kijk wat je stuurde maar ik zie daar echt alleen nitro en die elcetro staatm ijne niet bij
Hpi RS4Pro2
en sorry ik heb dislexy hoef je niet zoon domme reactie te doen dat je daar niks vindt.
gaan toch niet over jou foutjes beginnen.
iedereen is niet pervect zoals jou

Upper deck dus.....

Plaalje epoxy, aftekenen, uitzagen of dremelen en gaten boren ?
Moet te doen zijn.

Upperdeck is te bestellen bij MUCO in Amsterdam. Even een belletje geven en ze bestellen het zo voor je. Volgens mij kunnen ze het ook opsturen naar je huis en kan je het overmaken naar ze.

Artikelnr: 92.340.73001
upper deck graph. RS4 pro2

Prijs: € 31,95
Levertijd: 3-10 dgn

Gewoon even hun bellen dus... Op de ouderwetse manier, wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan door Jos of Wietske en die helpen je zeker verder...

Tel: 020 - 614 75 30

Die kwam ik met google ook al tegen, de vraag is wat er waar is van de 3 tot 10 dagen want zicht op de voorraden bij Merrit hebben ze ook niet en als die echt niet meer leverbaar is..... Maar ja, een nee, heb je en een ja kan je krijgen. Of zouden Sprint delen kunnen passen?

Maar heb je de HPIpro2 op de support site nog in de lijst zien staan?
En overweeg een zelfbouw bovendeck, zo moeilijk is dat niet.

Dacht dat er geen onderdelen meer te krijgen waren voor de hpipro2. ik heb er zelf nog een maar durf er niet meer mee te rijden ivm schade...... Ik zou zeggen epoxy of anders een plaatje carbon halen. Modelbouw is ook dingen zelf maken..... succes...

Die kwam ik met google ook al tegen, de vraag is wat er waar is van de 3 tot 10 dagen want zicht op de voorraden bij Merrit hebben ze ook niet en als die echt niet meer leverbaar is..... Maar ja, een nee, heb je en een ja kan je krijgen. Of zouden Sprint delen kunnen passen?

Maar heb je de HPIpro2 op de support site nog in de lijst zien staan?
En overweeg een zelfbouw bovendeck, zo moeilijk is dat niet.

ik wil hem verkopen en daarom moet hij weer origeneel zijn.
want ik wil graag naar een xray kijken ofzoiets.
wel een betere classe.

groeten

maar is dat van 30 euro een carbon
is er geen plastick meer ofzo
want ik heb plastick

Back