HPI Savage 4.6 big block, help

1480 amp is wel heel veel tom
ik neem aan dat het mili amp is maar goed.
wat voor accu gebruikt je ?
4 losse penlites of een humppack ?

je kunt ook eens naar je stuurservo saver kijken.
het kan zijn dat die te slap staat en dan stuurt je auto ook als een dweil.

je stuurservo saver zit natuurlijk voor aan je auto en is te herkennen aan een veer op een paars buisje. onderaan dat paars buisje zit een ringetje en dat kun je verstellen.

oke

ik ga morge naar de winkel en ga eerst vrage wat die kerel er nog voor wil geve voor mijn auto, als dit genoeg is leg ik wat op en koop ik inneens en nieuw zoniet dan doe ik wat jullie allemaal zeggen wat is een goede prijs voor mijn auto? (voor fot's kijk bij mijn afbeeldingen)

ik denk dat je gaat schrikken als je de auto inruilt en vooral bij een winkel.
afhankelijk van waar je de jouwe op inruilt schat ik dat er toch minimaal 'n 150 tot 200 euro bij moet.

je kunt natuurlijk altijd kijken of het voor jou boeiend is om het te doen maar onthoud wel dat je een nieuwe ook moet inrijden.

maar we horen wel weer wat je besloten hebt

het zulle 2 speciale moete zijn, hoge overneemprijs en laage aankoopprijs, al doet die man het niet voor het geld maar omdat ie het echt leuk vind zegt die, en dat zie je ook aan de prijzen dus hoop het, kijk al een beetje uit naar inrijden en...

moeder wouw niet naar winkel dus morge...

en jeeeeeuj heb weer een ideetje :lol:

de hpi savage 4.6xss (kit) kost 285 euro, de kerel wil voor 200 euro men buggy (hij staat hier te blinke) ik moet dan enkel nog men 4.6 bb motor +servos kopen, servo's zou ik toch zoizo gaan veranderen en een nieuwe motor zal na 3 jaar toch ook geen zotte kost zijn, of wel?

heb het gevonde normaal draaid je stuurservo iets van een 180 grade ,die van mij net iets in de 10 (:bad-words:) dus ga er nu gelijk een nieuwe bestelle, dit geld ook voor mijn gas servo, kan dit zijn door te bashen met de auto? (vorige eigenaar heeft dit heel veel gedaan)

ben niet zo goed met jargon... maar die stond maar in de helft, dit heb je niet op mijn e savage darom dat ik hier nog niet mee gekend was, ik weet dat dit gewoon zoooo domme foute zijn maar ben ook nog maar beginner he dus sorry... :lol:

Allereerst als je een tip krijgt doe je er beter aan om onderzoek te plegen ipv alles te vragen.

En ten tweede heeft het zin om te melden als dat nu geholpen heeft ;)

als de auto naar jouw zin goed stuurt en goed recht uit rijd lijkt me dat geen probleem.
bij mij staan ze ook in een v maar dan naar buiten.
mijn achterbanden staan wel naar binnen maar niet overdreven, ongeveer 2 mm

dit is een goed vergelijking van mijn banden: I /

de eene staat recht de andere in de zelfde positie als het streepje (echt eve scheef) gooi sebiet alles langs die kant voor de zoveelste keer weer eens open...maar ik blijf het leuk vinden :lol:

daar hoef je de auto niet voor open te gooien.
gewoon de lengte van je spoorstangen opmeten en gelijk maken.

heb hetzelfde gedaan en morge rijden, eindelijk... moet dan enkel nog vanvoor 2 tantwoeltjes vervangen (waar de dogobne verdeeld word naar de 2 ander dogbones)

Back