hpi savage 5t

het is eigelijk wel het ene of het andere want ik heb namelijk geen geldboom :P dus vandaar mn keuze voor een nieuw blok en geen savage 5t of xl omdat ze veel te prijzig zijn

Weet je al welk blok je wilt? Er is de laatste tijd erg veel keuze. Je hebt al top motoren voor €250

ja klopt maar omdat te prijs veel hooger is dan dat ik dacht is het dus nogal offtopic gegaan en ik vindt het nuttenloos om een topic te openen over welke tandwielen ik dan zou gebruiken als ik t hier ook kan vragen

op een yada truggy/buggy kun je wel naar een 15T clutchbell gaan met die motor

F850 is een .21, een .28 kun je naar een 17T halen..

De .28 Alpha T850 is té veel voor de Yada; die is echt té overpowered; daarmee gaat de hele aandrijving aan gort.... De F850 is een goede keuze voor in de Yada; daarvan wordt 'ie snel en heeft meer dan genoeg power, en de aandrijving zal heel blijven!

@ jaap...wanneer mag ik hem op me x1 testen dan?die gaat echt nie kapot.
en ik ben gek op overpowered ,of niet voor degene die mij kennen?
tja mijn vrouw zeg dat ik een goed gecontroleerd vingertje heb,:wink:

Gewoon eerst je oude koppeling oprijden en daarna voor een JVD gaan, merk je meteen het verschil....anders denk je dat het alleen maar door de motor komt.

als je voor de looks gaat moet je het vooral doen. De meesten van ons gaan voor de functionaliteit..

een 6schoens koppeling ziet er nog gaver uit, misschien moet je dat dan maar doen..

zon vliegwiel ziet er toch na verloop van tijd niet meer uit daar gaat het bij mij ook niet om. en veel zal je er niet van zien als hij gemonteerd is

Back