van de week een goedkope bijna nieuwe hpi savage ss op de koop weten te tikken ,
had er al 2 een XXL zelfbouw gravedigger en een standaard savage limted,
dacht nu wil ik er een project bij hebben, dus even zoeken kon het niet laten.
heb de gehele savage uitelkaar gehaald en een zelf bouw chassis(lengte nu 80 cm wielbasis 57) gemaakt van 3,5mm alu verstevigd met alu buizen en draadeind +zelf bouw skidplate, en een zelf bouw aandrijfas voor, de lucht filter was een K en N maar deze was niet best meer verteerd originele er op gezet (ook verlengd ), had nog een stapel flux delen liggen ook gelijk gemonteerd, bescherm plaat tank ook zelfbouw, gas en rem stangen verlengd en dubbel rem schrijven op gezet, motor is een nieuwe xcite 4,8cc incl. alu koppeling
ben nu bezig met de baja body er op te passen ik hou het op de hoogte
had er al 2 een XXL zelfbouw gravedigger en een standaard savage limted,
dacht nu wil ik er een project bij hebben, dus even zoeken kon het niet laten.
heb de gehele savage uitelkaar gehaald en een zelf bouw chassis(lengte nu 80 cm wielbasis 57) gemaakt van 3,5mm alu verstevigd met alu buizen en draadeind +zelf bouw skidplate, en een zelf bouw aandrijfas voor, de lucht filter was een K en N maar deze was niet best meer verteerd originele er op gezet (ook verlengd ), had nog een stapel flux delen liggen ook gelijk gemonteerd, bescherm plaat tank ook zelfbouw, gas en rem stangen verlengd en dubbel rem schrijven op gezet, motor is een nieuwe xcite 4,8cc incl. alu koppeling
ben nu bezig met de baja body er op te passen ik hou het op de hoogte