Te koop HPI Savage Flux HP (1/8) incl. accu's en meer extra's

Discussie in '[Te koop] Auto's' gestart door Rajeev, 17 jul 2019.

1. Rajeev

Rajeev

Lid geworden:
    30 jun 2010
    Via deze weg bied ik mijn HPI Savage Flux HP te koop aan. De reden van verkoop is dat ik de auto zelden gebruik.

Ik heb deze HPI Savage Flux HP ongeveer 4 jaar geleden aangeschaft (bij Toemen Modelbouw). De auto heeft in het begin op 4S gereden en later op 6S. De auto beschikt over een Castle Creations Mamba Max Monster set (met 6 pk!), welke bekend staat als een van de krachtigste Motor/ESC combo's op de markt. Dat is ook te merken, op 4S maakt hij al vanuit stilstand backflips. Op 6S maak je met snelheden van 50+ km/h bij volgas nog steeds backflips! Snelheden tot 100 km/h zijn geen probleem!

Zoals je op de foto's kunt zien is de kap niet meer de mooiste. Ik heb hem moeten verstevigen met ducttape op de voor- en bovenkant omdat de auto vrijwel altijd over de kop slaat bij iets te veel gas. Uiteraard kun je dit afstellen (slipper clutch of Castle Link). Op de kap na is de auto in een geweldige staat. De auto is daarnaast altijd netjes onderhouden.

Even opgesomd, je krijgt het volgende:

- HPI Savage Flux HP welke over het algemeen in erg goede staat is. De auto staat momenteel op de standaard off-road banden die in erg goede staat verkeren. Het chassis verkeert ook in bijzonder goede staat. De originele 2.4GHz zender en ontvanger van HPI zit erbij (die bij de Savage geleverd waren. Tot slot is de originele doos van de auto aanwezig.
    Nieuwprijs 800 euro

- 4x HPI Phaltlines banden welke in zeer goede staat verkeren. Velgen zien er netjes uit en de banden zijn bijna niet versleten.
    Nieuwprijs 120 euro

- De Savage beschikt over een RPM Skid Plate (foto 6) zodat de aandrijving schoon blijft.
    Nieuwprijs 18 euro

- De Savage beschikt over een keramische slipper pad. Deze slijt bijna niet en kan eigenlijk niet verbranden, waardoor deze enorm lang meegaat (is in principe niet stuk te krijgen).
    Nieuwprijs 50 euro

- 2x Turnigy nano-tech 3S 5000mAh 70C LiPo van 1 maand oud (factuur aanwezig) en 3x mee gereden.
    Nieuwprijs 83 euro

De auto tezamen met alle bijbehorende accessoires heeft een nieuwprijs van 1070 euro. Kenners weten wat hij momenteel waard is. De Savage staat bekend als legendarische en onverwoestbare monstertruck. Ik heb welgeteld 1x een upperarm moeten vervangen.

De auto gaat alleen voor een eerlijk bod weg. Als je met een serieus bod komt, dan komen we er wel uit.

2. Cornholio

Cornholio

Lid geworden:
    9 jan 2005
    Toevallig geen interesse in een ruil? Ik heb een Traxxas Summit staan die ik niet gebruik :)

3. A-W

A-W

Lid geworden:
    7 sep 2019
    Beste Rajeev,

Ik ben nieuw op het forum, maar ik heb interesse in jouw HPI SAVAGE FLUX!

Als je de auto nog te koop hebt, zou je dan kunnen reageren?
    Ik hoor het graag!
    Met vriendelijke groet,
    Anton

Deel Deze Pagina