Hpi Savage Flux

@ nard cox of andere savage flux rijder: hebben jullie ook soms problemen met de ontvangst van je zender? soms als ik 50 meter verder rij verliest hij zijn controle en maakt hij wheelys zonder dat ik iets doe. ik werk nog met de standaard zender ik heb die zender ook bij mijn hpi savage x 4.6 maar daar nooit problemen mee gehad. heeft iemand anders dit ook? Mvg

Dat bakje in de flux is hetzelfde bakje als de savage X ss heeft.
Die hebben wel meer electronica nodig, extra servo extra accu en dergelijke, die kan je volgens mij daar in kwijt.
Je electro savage gebruikt hetzelfde bakje, maar heeft minder spullen nodig, vandaar dat er wat ruimte over is denk ik...

@ nard cox: waar heb je wel die cen diffs gekocht?
want ik kan ze nergens vinden, ze staan ook nergens op ebay te koop.

kun je mij zo een linkje geven?

@ nick, dat zijn glitches. Ik heb ze niet omdat ik de standaard zender en ontvanger nog nieuw in de doos heb zitten. Ik heb vanaf het begin gebruik gemaakt van mijn DX3S.

@ Bakker, dat is inderdaad de reden. Opzich wel jammer want je hebt maar een klein beetje van de ruimte nodig.

@ nick, ik heb ze gekocht op eBay, daar staan ze wel degelijk. Moet je wel zoeken op de .com versie en dan komen ze vanuit Amerika ;)

1. Ga naar eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices
2. Typ in : ''Cen diff''
3. Resultaat

Zoek naar deze:
1552_1_b.JPG

en
64a9_12.JPG

okij bedankt :) hey vandaag met mijn savage flux gereden geen problemen nu even gestopt omdat de pinion los was gekomen van de motor nu heb ik het vast gedraait en esc doet nu zeer raar.. eerst slaat hij aan en om de seconde een kleine tuut (geluidje) een paar keer aan en uit gezet nu doet hij helemaal niets meer... hij wilt zelf niet meer aan. heeft iemand goed raad voor mij? Mvg

Back