HPI savage remt niet

Och Stewie in de auto zei je toen nog dat het een actie was om Mario uit de race te rijden... Concurrent minder of hoe zei je dat :D lol

Mario is toch geen concurent van mij, Mario rijdt in de Masterklasse, ik ben maar een hobbyrijde :cool:r...

Heb overigens Mario ook in Zoetermeer aangetikt. Was zijn eigenschuld, moet maar achter mij blijven rijden :D.

Mario is toch geen concurent van mij, Mario rijdt in de Masterklasse, ik ben maar een hobbyrijde :cool:r...

Heb overigens Mario ook in Zoetermeer aangetikt. Was zijn eigenschuld, moet maar achter mij blijven rijden :D.

:rolling: De lol voor -en na een wedstrijd is al onbetaalbaar!
Ik weet het Stewie, als we jou inhalen moeten we zorgen dat we snel weg zijn ;)

Hoe je hebt dat ook door Mario lol :D

Vorige wedstrijd werd ik ook ineens geramd :D
gsdjklf;jasfksjl;adfkslajfskd van mijn kant, oeps hoorde ik langs mij lol :D

ben van plan er dubble fiber remmen onder te zetten, zou hij hier direct beter door gaan remmen? of zal dit geen effect hebben?

Heb hem net geprobeert, als ik hem achteruit duw remt hij perfect, maar vooruit totaal niet.
wat kan hier de oorzaak van zijn?

Laatst bewerkt:
heb het al gevonden, de 2 schroefjes waarmee de remschrijven bijelkaar gehouden wordt zaten beide los, nu remt hij weer zoals het hoort :).

Zo zie je maar dat je eigenlijk beter eerst goed onderzoek moet plegen voordat je raad gaat vragen, je leert er niet alleen van maar de diversiteit aan mogelijke en foute oplossingen brengt je soms ook niet verder.

Back