Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leuk als shelf queen, maar om echt te bashen niet ideaal. Er zijn best wat parts die uit aluminium kunnen, maar sommige parts zoals de armen, body posts etc houdt je het liefste gewoon uit kunststof .
Gewoon even zoeken op Google of daar tips zijn.
Hier zijn niet zoveel mensen met een XS..
Persoonlijk wacht ik altijd tot het stuk gaat en dan zie ik wel of er een upgrade voor is en of dat nodig is..
Yep, eerst stuk rijden dan upgraden inderdaad . Anders wordt het erg snel duur als je alles voordat het stuk gaat al upgrade. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om je in te lezen over de mogelijke upgrades. Bij de E-Revo ken ik zo ongeveer elke upgrade uit mijn hoofd, maar ik heb misschien nog maar 10% kapot gereden, dus veel is nog stock .
Dudderie: ben je met de bouw van jou diffs ook tegen wat problemen aangelopen?
- de lager op het diffhuis past niet en moet flink worden bij geschuurd.
- behoorlijk speling bij de outdrive.
Yup, klinkt heel bekend.
Ik ben de auto nog aan het evalueren en het kijken waar er een en ander kanw orden verbeterd.
Welke motor/esc combo ga je kiezen?
Kun je het adres van de bmx baan es geven? Misschien is dat vanuit Sittard nog best te doen
Neem ik mijn buurman mee, dan rijden er 4 xs-en (2,4 GHz uiteraard..)
Gisteravond druk bezig geweest met schuren en shimmen. Het loopt nog steeds niet soepel de poepel maar we zullen zien wat er gebeurt...
Ik heb hier nog een MMP liggen en de motor word waarschijnlijk een goedkope Trackstar motor. Hoeft geen dure Castle te worden aangezien er alleen mee gebasht gaat worden. Een andere cheap motor kan natuurlijk ook nog altijd!
Voor het adres moet je Nard aanpingen, die heeft het vast en zeker ergens genoteerd!
ik heb er een 1410 Y in momenteel. De esc is voorlopig een 60A EZRUN omdat ik die had liggen. Ik had een trackstar 80A besteld maar er overheen gelezen dat deze sensored ONLY is. Die kan ik dus niet icm deze motor gebruiken. (slaps forehead)
De 550 cans gaan niet zomaar passen, Nard, 540 wel.
EzRun vs XeRun €105,- vs €150,-
Niet sensored vs wel sensored
Wel wateproof vs niet waterproof
Ik neig momenteel naar de EzRun vanwege het waterproof gedeelte en het feit dat die €45 goedkoper is en ik nog nooit sensored heb gereden en niet het gevoel heb ik iets mis.