HPI Savage XS Flux Topic

Hallo!

Ik heb een paar filmpjes bekeken waarbij het wagentje op 3s rijdt. Alleen is 3s echt voor de speedruns of kan alles het nog houden als je ook gaat bashen enzo? Niet dat de temperatuur te hoog wordt of er tandwielen af gaan breken.

Just asking!

Gr. Kevin

Hmmmz vandaag weer wat schade , dit keer de idle gears , twee tandjes eraf , zomaar , gewoon lekker rijden op het zand in een rechte lijn en pats.....
De lol raakt er wel snel vanaf zo, tis wel weer een part van $10, maar toch.....Was het onderdeel wat ik nog niet had liggen als spare, dat wordt de LHS....

Feit is wel dat ik de gear box zonder veel moeite kan uitbouwen en inbouwen:shock::rolleyes:

Ik heb vanmiddag de xs ss kit besteld bij liquidrc voor 232 dollar incl verzenden : ) Er komt een mamba max pro en castle 1410 3800kv 4 pole motor in. Heb erg veel zin om em te bouwe:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk heb je meer plezier van dan ik!, heb nu de xs in een hoek geflikkerd , en als de gears binnen komen, gaat ie waarschijnlijk de verkoop in.

Tis een heerlijk karretje als hij het doet , echter is de sleutel time helaas de rijtime voorbij gestreven:(

CIMG1463.jpg

CIMG1464.jpg

CIMG1466-1.jpg

Laatst bewerkt:
En rij jij op 2s of 3s lijkt me echt belachelijk snel versleten allemaal. Gelukkig zijn er ook gears van robinson racing te koop. :D

En rij jij op 2s of 3s lijkt me echt belachelijk snel versleten allemaal. Gelukkig zijn er ook gears van robinson racing te koop. :D

Gewoon op 2s ,de 3s is nog geen eens in me op gekomen:), de gears hebben het wat langer vol gehouden dan de assen en lagers, dus plus puntje :morning::Fade-color:(:rolleyes:

Aangezien het hier toch niet zo druk is plaats ik hier wel elke keer wat fotootjes van de vordering van de ss

3e8c8418-8192-018e.jpg

3e8c8418-81bb-8ba5.jpg

Ziet er puik uit man!! Ik ga em wit maken denk ik. Hier nog wat fotos van de vorderingen.

d52e96a5-d161-dfd5.jpg

Zooi ook waterproof gemaakt.

d52e96a5-d17c-b42f.jpg

d52e96a5-d1b0-ec09.jpg

d52e96a5-d1cd-2fb8.jpg

d52e96a5-d1d8-2f68.jpg

d52e96a5-d1e4-a322.jpg

d52e96a5-d1f1-71e6.jpg

Back