een quad of hexa gewikkelde anker bestaat gewoon en minder dan 9 wikkelingen is ook geen probleem probleem is alleen dat bij een te weinig wikkelingen het koppel zwakker wordt en men meer gebruik moet maken van de toeren. Mogelijk speelt de stroomlimiet van accu ook een rol en is Nicad een betere keus tov. NiMha. Hier nog een leuk stukkie met een leuk filmpje: http://www.techtv.com/screensavers/story/0,24330,3476470,00.html
4 wikkelingen is niet te doen(dus 4x9) (Misschien zelf wikkelen, maar dat wordt je koppel, (Zoals je zegt) te zwak..Dus dat heeft geen nut. En lager als 9x4 is er, weet ik ..Heb zelf een tijd met 7x3 gereden
En bij dat filmpje, dan zijn het 2x7.2V accus dus 14.4V, ja dan kan het wel..(Heb je wel een verbrand anker , en een hele warme regelaar ). Maar het gaat even over gewoon (dus met 7.2V , 3300Mah Accu's , Novak Regelaar (Beste = Cyclone..)) Ik hou er over op hoor... Het mag weer ntopic:
Ja al geloof je me niet.. ik heb het zelf gezien. En voor diegen die op evmc rijden... hij heet lars misschien ken je hem.. hij is wedstrijd rijder heeft 2 serpents en die cct.. ik geloof hem dus wel, Rick
Ik geloof het wel dat zijn wagen 120 kan..Maar echt niet met een 7.2 accu pakketje (en ook niet met 4x9 , maar het zou kunnnen met 9x4)
kan ook sorry las het verkeerd.. Maar iets 9x4 of iets met 4.. maar zeer veel kracht.. je kon de auto haast niet vooruit duwen door de kracht van de motor. :lol: een soort compressie :lol: Rick
hoeveel heeft die motor dan wel niet gekost man ik bedoel voor een beetje motor betaal je al bijna 50,- euri ronnie
ik heb een hpi sprint en ik moet zeggen is een hele fijne wagen! ben er echt heel blij mee maar ctt is ook goed