Hpi Sprint GTI

Discussie in 'Electro onroad' gestart door RifTuner, 22 aug 2003.

  1. RifTuner

    RifTuner Guest

    Hey

    Ik ben opzoek naar mee informatie over de hpi sprint gti!
    Weet er misschien ook iemand waar ik hem kan kopen enkel het chassis zonder de gespoten body, ik maak er graag een eigen creatie van!

    Alvast bedankt!!

    GReeeeeeeeeeeeeeeeetttzzzzz...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

  3. RifTuner

    RifTuner Guest

    Ja die site kende ik al lang! Maar toch bedankt! :)
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oh dat wist ik niet ...je wou toch informatie..Ik zou wel zoeken als ik iets vind meld ik het wel
     
  5. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    HPI sprint volgens mij bij conrad.nl vraag de catalogus ff aan anders is gratis

    CYA
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.482
    Locatie:
    Sassenheim
    De sprint is een verkort chassis en vereist speciale bodies. Ik vrees dat de kit niet zomaar zonder body te bestellen is maar met 1 telefoontje of mailtje naar een winkelier of importeur (meritracing.nl) weet je alles.
     
  7. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Je heb 2 types. de Sprint Ep en de GTi en die GTi is een kortere wielbasis dus een body zoeken voor die is lastig de Ep is een standaard 190mm met standaardwielbasis dus daar kan wel bijna elke 190mm op.
     
  8. marvin

    marvin Guest

    :offtopic: ik ben van plan een sprint EP te kopen, weet iemand nog leuke aanbiedingen?
     
  9. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    nee sorry ik was ook naar die auto opzoek maar hij is bij veel winkels duurder geworden :'(
     
  10. marvin

    marvin Guest

    HPI Sprint GTI, voorgemonteerd, volledig gelagerd, met gespoten body, maar zonder motor, zender, accu, regelaar en/of andere toebehoren! De GTI heeft een kortere wielbasis dan de andere versie's. Dat betekent dat de keuze aan vervangings bodies heel beperkt is. Wel is de auto later weer om te bouwen naar een standaard wielbasis door er een standaard lengte chassis en voorsnaar op te zetten.

    hij is bij pk nu 170 met kap en 10 euro goedkoper zonder kap :roll: , ik weet niet of dit nu veel of normaal is voor dit chassis?
     

Deel Deze Pagina