HPI Sprint, Schumacher Mission Pro Touring Kit of King Black

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Stephan, 4 feb 2004.

  1. Stephan

    Stephan Guest

    Je raad et vast wel. Weer zo'n iemand die niet kan kiezen :lol:
    Ik zit te twijfelen tussen de HPI Sprint, Schumacher Mission Pro Touring Kit.
    En ik vind de King Blackfoot van Tamiya ook wel mooi.
    Dat is wel een hele verschillende auto. Ik heb al een 12wikkelingen motor met een regelaar limit: 10 turns (Hitec HFX). Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken, maar ik denk dat het niks is met een 12turns in een black foot, onbestuurbaar en het chassis is er zeker niet op gebouwd.
    De HPI Sprint en de Schumacher zijn nu ongeveer even duur. Bij PK is de schumacher maar 165euro en volgens mij is dat een aardig competieve auto.
    Ik wilde eerst mijn tl-01 vol stoppen met hop-ups maar voor dat geld kan ik net zo goed een auto kopen die dat allemaal al heeft en misschien wel beter voor minder. Hebben jullie ervaring met de Mission en hoe zit dat met de wegligging enzow? Is dat goed of is de sprint beter. Ikzelf denk de mission maarja ik heb nog nooit met de mission gereden wel eventjes met een sprint en dat is al een heel verschil met een tl-01.
    rolator
     
  2. Satoer

    Satoer Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    6.197
    Locatie:
    Zaandam
    Welke?.... als je je topic nu veranderd in:
    Welke: HPI Sprint, Schumacher Mission Pro Touring Kit of King Blackfoot?

    Dan is dat wat duidelijker. Verder dan een blindoek en een dartboart met pijltjes kan ik je niet helpen :? :wink:
     
  3. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Het ligt eraan wat je ermee wilt natuurlijk, maar voor dit geld zeg ik absoluut: pak de Mission. Dit is een erg competitieve auto, in Den Haag rijden er erg veel mensen mee. Op dit moment is ie erg goedkoop en in my humble opinion eerder vergelijkbaar met een Pro van HPI dan met een sprint.
     
  4. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    De sprint is een leuke wagen, ik rijd er zelf mee. Hij is snel en erg wendbaar. Alleen je moet wel op een schone weg rijden, anders verslijten je snaren zo snel :wink:

    Over de mission kan ik niks zeggen omdat ik er geen ervaring mee heb. Misschien iemand anders?
     
  5. stevenkoiter

    stevenkoiter

    Lid geworden:
    12 dec 2003
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Den Haag
    Mission 100% !!! echte wedstrijd auto, de hpi sprint is niet te vergelijken. kijk even bij aanbiedingen bij http://www.dejongmodelbouw.nl/ daar issie maar 138 euro.
     
  6. Stephan

    Stephan Guest

    Oke bedankt dan ga ik voor de mission, ik koop em wel bij pk jammer voor die 20euro maar dat is veel dichter bij dus als er iets is kan ik er gelijk naar toe.
    Rolator
     
  7. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
  8. Stephan

    Stephan Guest

    Hij ziet er wel mooi uit KBF. Beetje jammer dat ie geen 4wd heeft. Ik denk niet dat je met een 12turns motor daar fijn mee kan rijden. En de mission is nu goedkoop en het is toch een competitieve wagen.
    Misschien later eens denken aan een offroad.
    Hooiiiii
     
  9. Stephan

    Stephan Guest

    Yeej ik heb vanmiddag een Schumacher Mission Pro gekocht. :D:D:D:D:D:D
    Wat is dat trouwens een @$%^&* werk, schokbrekers in elkaar zetten. 2x het flesje met olie omgevallen. Alles is glad en dan moet je die veer indrukken en zo'n "einddop" over het asje doen. Maar zijn iig klaar. Ik ben nog niet echt ver gekomen. Ik laat wel wat pics zien als hij af is.
    Rolator
     
  10. modelbouwer

    modelbouwer Guest

    hey
    ik zag dat jij een on road had gekocht
    en er stond : Misschien later eens denken aan een offroad

    dan zou ik even door sparen en dan een clod kopen
    dat zijn goede auto,s
    ik heb er zelf ook 1
    doei
     
  11. Stephan

    Stephan Guest

    Ja, ik ga nu gewoon weer verder met sparen alvast voor een volgende :) Dan wil ik wel zoiets als een Clod of een NMT2 die ziet er ook goed uit.
    Eerst maar es deze afbouwen en dan zie k wel weer verder.
    Mzzls
     

Deel Deze Pagina