hpi super nitro rs4 rally

hoi allemaal ik ben mijn oude hpi rs4 super nitro rally aan het op knappen nu i mijn vraag kan ik hier nog onderdelle voor krijgen heb al heel het internet gezocht vint wat maar niet wat ik zoek ik wil graag een 2 speed op zetten omdat ik een snele motor ga kopen en ik bang ben dat hij me tandwiellen kapot draait als ik dat niet doe en me tweede vraag is is die 2 speed te krijgen voor mijn hpi of niet met vriendlijkegroet wim smit

Zal lastig worden..... De onderdelen voor de Super nitro's worden erg schaars onderhand...

De 2-bak ben ik zelf ook al eens naar opzoek geweest zonder resultaat toen ik op het punt stond een 2de super nitro aan te schaffen...

Zou het spul nog wel ergens moeten hebben van m'n eigen loop/sloop chassis...

heb net een winkel gevonden die hem kan bestellen ik hoe dus allee een tantwiel bij te zetten en dan een dubbel tand wiel op me motor maar het is allen van plestik gaat dat dan niet sneller kapot dan metaal of valt dat mee

Heb er eeerrrrrrnnnnstig m'n twijfels over :!::!: Volgens mij is de 2-bak voor de Super nitro al een tijdje gewoon uit de productie genomen...

Bestellen wordt dan ook erg lastig....

De kunstof tandwielen zijn geen probleem dat gaat prima...

ben vandaag bij pkmodel geweest en het niet moeilijk om een 2 speed in me hpi rs4 rally te zetten dit komt omdat ik er nog geen nieuwe moter voor heb als ik die heb gehaald dan moet ik even langs kommen met me auto en dan makken ze er 1 in en lijnen ze hem gelijk voor me uit mijn vraag is dus kan dit dan wel of geef ik dan weer onnodig geld uit aan iets dan later niet blijkt te werke

Jezus zeg, wat een onleesbaar boeltje is dit? Je bent 30 jaar, ik ga ervan uit dat je toch wel weet hoe je hoofdletters, komma's en punten moet gebruiken? (En dan heb ik het nog niet over spelling.)
Komt nogal laks en lui over eigenlijk... Geen wonder dat er amper mensen reageren.

Been there, done that. De zoveelste luierik die zijn aandoening als excuus komt gebruiken hier...
Het wilt niet niet zeggen dat, omdat je dyslexie hebt, je zomaar wat moet lopen typen en tikken op het internet. Wil wel eens weten hoe jij een brief naar je werkgever stuurt of iets in die aard? ;)

Bottom line; hou op met die uitvluchten (ik geloof je eigenlijk ook niet, maar dat geheel terzijde), en gebruik gewoon een spellingschecker (ingebouwd in Safari en Firefox tegenwoordig), dan kan iedereen een beetje meelezen.

Waarom ik je trouwens niet geloof? Dyslexie is een aandoening waarbij je woordblindheid hebt, niet een aandoening waarbij je punten, hoofdletters etc. vergeet. Ik heb zelf dyslexie, ik weet het fijne er zelf ook wel van...
Jij hebt wel degelijk een aandoening hoor, daar niet van. "Lui" noemen ze de jouwe. :)

Back