Hpi tandwiel

• Topicstarter Topicstarter marvin
  • Startdatum Startdatum
M

marvin

Guest
K heb net bij de LHS een hpi 64 pitch 110 tooth spur gehaald voor men pro 3, maar k zie thuis net dat er 8 3.2 mm balletjes bij zitten (staal, zoiets als wat je in je diff stopt. En een dun paars platic ringetje wat precies in de middeltste opening past, dus die zal daar wel horen. Maar wat ik met die kogeltjes moet :? ?. En dit is volgens mij niet zo heel lang, het is m'n 2e of 3e 110, en nooit die ring of kogeltjes erbij gehad.

is dit een one way spur?? ik zelf heb er nog niet van gehoord maar het klinkt zo

heb je misschien een foto???

of gewoon even terug naar de winkel

Groet robo

Ik zal straks even een foto maken. Als het een one way zou zijn geweest had dat er denk ik wel opgestaan. De kogeltjes passen ook niet, omdat er gaten in me spur meenemer zitten die niet overeen komen met het tandwiel. Plus dat de kogels door deze gaten heen passen en er dus uit zouden vallen.

heb je er gratis kogeltjes bij gekregen :P
tja ik wacht de foto welk af
maar kun je het tandwiel nu niet meer gebruiken of heb je gewoon onderdelen te veel

Groet Robo

Het tandwiel zit er al op, de ring past niet, en het tandwiel heeft geen speling op de as, en de kogels heb ik ook niet gebruikt. Maar k heb zondag club race dus zal het dan wel even vragen.

Back