hpi trophy 3.5

hallo \

ik heb een hpi trophy kan ik hier een uitlaat op zetten waardoor de auto sneller wordt of een mooier geluid maakt?... zo ja welk merk....

groeten johan

Is het zo moeilijk een nuttige post te plaatsen :?:

Die pagina van HPI is leuk maar info over wat de daar getoonde uitlaten voor je motor zouden doen krijg je niet .... En het gaat gezien de vraag van de TS niet alleen maar om de *blingfactor* ....

@ Johan :
Een uitlaat kan inderdaad een bepaalde invloed hebben op de prestatie's van de motor. Er zijn uitlaten verkrijgbaar die de motor in het onderste toerengebied helpen , maar ook in het midden of helemaal bovenin. Er zijn ook uitlaten die een combi tussen b.v. mid en top leveren of laag en midden.

Probleem is echter een passende uitlaat bij je wensen en vervolgens motor te vinden.
Elke motor reageert namelijk weer anders op een bepaalde uitlaat.

Waar je bij de ene motor dus een duidelijke vooruitgang in b.v. het koppel merkt , kan dat met motor 2 en dezelfde uitlaat een heel stuk minder zijn of zelfs het tegenovergestelde.

Inderdaad is er een veel betere wereld buiten HPI op dit gebied. Over het algemeen worden de JP uitlaten goed bevonden als ook vele EFRA gekeurde uitlaten prima prestaties geven.

ik heb toch ook tegen hem gezegd dat hij zelf even moet googlen, het is meestal dat nieuwe gebruikers alleen standaard onderdelen willen hebben (nam een voorbeeld van rajeev)....

Waar je wel voor zou kunnen kijken is een setje van het merk Edit.....

Is een submerk van HPI gericht op hop-ups , die hebben in het assortiment diverse uitlaten en zelfs setjes met diverse lengtes bochten erbij. Hiermee kun je nog wat meer "tunen" op jouw specifieke wensen.

Met een beetje zoeken heb je voor misschien 5 tientjes een setje met 3 bochten op Ebay ;) Ik heb daar zelf ook al eens een setje gescoord.

Voor een overzichtje en uitleg wat de uitlaat doet :

EDIT - Edit Your Performance - Products

Back