hpi truck

hallo,

ik zou graag even willen weten hoe sterk een truck is (van hpi) want, ik heb een groot terrein achter mijn huis liggen waar ik goed zou kunnen rijden met een truck er ligt tevens een groot grasveld maar het terrein ligt altijd vol met grote steentjes (groote van knikkers ongeveer) is dat niet een te ruw terrein voor een truck of buggy?

zijn er ook leuke zelfbouw versies van een truck beschikbaar?(en dan gaat het om een electro, en om beginnend want het is voor mij voor het eerst)

ikzelf rijd vaak op een vlakte met mijn buggy waar ook veel steentjes liggen ter grotte van golfballen en daar heeft mijn kyosho buggy geen moetje mee. wel is het handig om een torsen diff erop te zetten aangezien je als je op zulke stenn rijdt vaak en wiel van de grond komt als je erover rijdt. zonder torsen diff gaat alle power naar het wiel dat in de lucht zit. wat dus betekend dat je dan even geen power op de andere wielen hebt.

een torsen diff lost dit probleem op

Als je het over de savage hebt, de e-savage in jouw geval, dan kan die dat zeker aan. Maar is net wat voor afmetingen van knikkers je het hebt, maar ik neem aan niet te groot, dan zijn het bijna stenen, en dan kan hij dat zeker aan. Kijk maar naar filmpjes op internet.

Back