Ik heb mij onlangs een hpi savage xl gekocht, deze heeft zo een getunede gepolijste uitlaat met dual chamber. Nu heb ik hier ook nog een getunde ribbled uitlaat liggen. Ik vraag mij af welke uitlaat het best zou presteren op de savage xl ?
De ribbed pipe maakt alleen maar een hoop herrie. De beste prestaties krijg je toch met de tuned pipe.
Proberen is de enige antwoord..... Een uitlaat kan op de ene motor prut zijn en een andere motor tot een beest maken.
ik heb gehoord dat zo een ribbed pipe het beste resultaat heeft op de k-series van hpi en een 5.9 is een k-serie, maar zoals roelof zegt proberen is het enige antwoord..
Knal die 5.9 eraf, haal een leuke 4.6, neem er een inline uitlaat bij, en je gaat nog harder als die 5.9, met minder brandstof..
trap die 5.9 op marktplaats en koop een picco p3 .28 meer dan genoeg power en veel betrouwbaarder zeker in combinatie met een jp-3 of 086 uitlaat.
Bedankt allen voor de snelle reacties, misschien inderdaad maar beter de 5.9 eruit gooien en vervangen door iets nieuws. Ik heb nog een LRP Z.28 spec 3 liggen, is dat misschien ook al voldoende ?