HPI Vintage velgen op XRay T2'008?

Als het goed is heb ik over 2 dagen een XRay T2'008 hier liggen. Ik wil hier in eerste instantie een Mustang kap op zetten (als dat past, want die kap heb ik hier nog liggen.) om op asphalt parkeerplaatsen te rijden. (zijn immers geen circuit hier binnen een straal van 100km voor zover ik weet)

anyways, bij die body zou ik graag de Vintage wiel serie van HPI willen gebruiken, omdat ze gewoon veel mooier uitzien.
Deze wielen hebben een iets kleinere velg, en daardoor een dikkere band.
Ik heb zelf nog geen ervaring met deze wagen, of velgen. vandaar dat ik de vraag dus stel.

EDIT: Ook zou ik graag willen weten wat voor motor ik nodig zou hebben om in een leuke klasse mee te kunnen rijden met deze wagen. Ik ben nog maar een beginner op het gebied van onroad, dus het zou wel een klasse moeten zijn die leuk is. (niet meteen de königs-klasse om maar zo te zeggen. :) ) Ik heb 3 hardcase lipo's (Orion en trakpower) van het off-road rijden, en een LRP TC spec regelaar. ik heb een 5.5T X11 motor met sintered rotor, maar denk dat dat erg overkill is. dus gewoon te snel voor me. hoewel ik zelf wel erg veel met snelle offroad auto's rijdt. (E-Revo brushless, en een MF2 met een 5.5T Novak setje bijv.)
dus advies op dit gebied zou welkom zijn.

Gr,
Tim

Laatst bewerkt:
Back